Skip navigation
Головна сторінка
Перегляд
Фонди та зібрання
Перегляд матеріалів за:
Дати випуску
Автори
Заголовки
Теми
Довідка
Вхід:
Мій архів матеріалів
Оновлення на e-mail
Обліковий запис
DSpace
JSPUI
DSpace зберігає і дозволяє легкий і відкритий доступ до всіх видів цифрового контенту, включаючи текст, зображення, анімовані зображення, MPEG і набори даних
Дізнатися більше
DSpace at Ferenc Rákóczi II. Transcarpathian Hungarian Institute
Перегляд зібрання за групою - Автори Густі Ілона
Перейти до:
0-9
A
B
C
D
E
F
G
H
I
J
K
L
M
N
O
P
Q
R
S
T
U
V
W
X
Y
Z
або ж введіть декілька перших літер:
Сортування:
по заголовку
за датою випуску
за датою збереження
Впорядкування:
за зростанням
за спаданням
Вивести на сторінку:
5
10
15
20
25
30
35
40
45
50
55
60
65
70
75
80
85
90
95
100
Автори:
Усі
1
5
10
15
20
25
30
35
40
45
50
Результати 32 до 51 із 58
< назад
далі >
Дата випуску
Назва
Автор(и)
2009
Non-native children reading in English: types of miscues and the L1 influence revisited
Huszti Ilona
;
Густі Ілона
2010
Nyelvtanítás: módszerek és eljárások
Huszti Ilona
;
Густі Ілона
2019
Observation tasks as used in pre-service English teacher training
Huszti Ilona
;
Густі Ілона
2004
Problems trainee teachers encounter during a three-month teaching practice in Transcarpathia
Huszti Ilona
;
Густі Ілона
2013
The Process of Becoming a Teacher as Viewed by Mentors and Will-be Teachers
Huszti Ilona
;
Густі Ілона
2021
Prospective English language and culture teachers professional and methodical training at the bachelor and master levels at higher education institution in Transcarpathia
Huszti Ilona
;
Nagy-Kolozsvári Enikő
;
Kateryna Lizak
;
Lizák Katalin
;
Густі Ілона
;
Надь-Коложварі Еніке
;
Лізак Катерина
2020
Reading in English by non-native children: types of miscues and the L1 influence
Huszti Ilona
;
Густі Ілона
2018
Realisation of reflective teaching during the teaching practice of English major students
Huszti Ilona
;
Густі Ілона
2016
Relationships between oral reading and reading comprehension
Huszti Ilona
;
Густі Ілона
2021
The role of context and relevance in translating European Union texts
Ilona Lekhner
;
Lechner Ilona
;
Huszti Ilona
;
Лехнер Ілона
;
Густі Ілона
2021
The role of context in creating meaning
Ilona Lekhner
;
Huszti Ilona
;
Лехнер Ілона
;
Густі Ілона
;
Lechner Ilona
2017
The role of teachers’ language proficiency in teaching English in the Transcarpathian Hungarian schools in Ukraine
Huszti Ilona
;
Густі Ілона
2017
A tanárok nyelvtudásszintjének szerepe az angoloktatásban a kárpátaljai magyar iskolákban
Huszti Ilona
;
Густі Ілона
2021
A távoktatás tapasztalatai egy kérdőíves felmérés tükrében
Huszti Ilona
;
Густі Ілона
;
Fábián Márta
;
Фабіян Марта
;
Lechner Ilona
;
Лехнер Ілона
;
Ilona Lekhner
;
Bárány Erzsébet
;
Барань Єлизавета
;
Baran Ielyzaveta
2012
Teaching and learning a second language and a foreign language
Baran Ielyzaveta
;
Ilona Lekhner
;
Huszti Ilona
;
Fábián Márta
;
Bárány Erzsébet
;
Lechner Ilona
;
Густі Ілона
;
Барань Єлизавета
;
Фабіян Марта
;
Лехнер Ілона
2022
Teaching English reading to young learners
Huszti Ilona
;
Густі Ілона
;
Ilona Lekhner
;
Lechner Ilona
;
Лехнер Ілона
;
Fábián Márta
;
Фабіян Марта
2013
Teaching English to Young Learners (TEYL): Insights and practical tips from a diary study
Huszti Ilona
;
Густі Ілона
2011
Teaching English to young learners through stories: Implementing story-based language teaching methodology in pre-service teacher training
Ilona Lekhner
;
Baran Ielyzaveta
;
Fábián Márta
;
Huszti Ilona
;
Bárány Erzsébet
;
Lechner Ilona
;
Фабіян Марта
;
Лехнер Ілона
;
Барань Єлизавета
;
Густі Ілона
2011
The teaching practicum and becoming a competent teacher
Huszti Ilona
;
Густі Ілона
2000
Teaching reading as a receptive skill
Huszti Ilona
;
Густі Ілона