Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.kmf.uz.ua/jspui/handle/123456789/1131
Title: Вивчення впливу онлайн-технологій на сприйняття візуальної інформації на заняттях фізики
Other Titles: Research of the online technologies influence on the perception of visual information in physics
Authors: Месарош Лівіа
Livia Mesarosh
Mészáros Lívia
Keywords: візуальна інформація;сприйняття;дистанційне навчання;онлайн-ресурси
Issue Date: 2021
Publisher: Видавничий дім «Гельветика»
Type: dc.type.article
Citation: Mесарош Л. В.: Вивчення впливу онлайн-технологій на сприйняття візуальної інформації на заняттях фізики. In Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 5. Педагогічні науки: реалії та перспективи. Збірник наукових праць. Випуск 79., Том 1. Київ, Видавничий дім «Гельветика», 2021. с. 206-211.
Series/Report no.: Серія 5. Педагогічні науки: реалії та перспективи;Випуск 79., Том 1.
Abstract: Резюме. У статті окреслено актуальні нині питання професійної підготовки студентів в умовах дистанційного навчання (електронного навчання). Показано можливості використання онлайн-технологій під час дистанційного навчання, наводяться приклади використання деяких онлайн-ресурсів, описано використання різних методів та прийомів. Обґрунтовано, що в поєднанні з традиційними педагогічними методами в контексті дистанційного навчання важ ливі новітні методи електронного навчання. Вербальна і візуальна інформація разом полегшують подальше віднов лення в пам’яті отриманої інформації. Такі методи цікаві та розвиваючі в умовах ефективної взаємодії викладачів і студентів та надійного, якісного Інтернет-зв’язку. Зауважено, що дистанційний освітній процес неможливий без готовності обох сторін до взаємодії на відстані. Розглянуто питання можливостей розвитку індивідуальних зді бностей студентів, спонукання до розвитку вміння концентрувати увагу, підтримки і прагнення легко поновлювати в пам’яті прослуханий матеріал. Розкрито важливість використання інформаційних технологій для формування нави чок використання онлайн-комунікацій майбутнього фахівця. З метою оптимізації навчального процесу наведено спро бу практично перевірити сприймання студентами інформації у процесі використання онлайн-технологій. З’ясовано, що сприйняття візуальної інформації на заняттях фізики, що здійснюється за допомогою використан ня інструментів комп’ютерної підтримки, робить викладений матеріал цікавішим і зрозумілішим. Візуальне подання матеріалу активізує логічне, критичне й образне мислення, сприяє кращому сприйманню інформації, розвитку фанта зії, концентрації уваги, допомагає аналізувати, систематизувати, узагальнювати великий обсяг інформації. Пояснення навчального матеріалу за допомогою простих зображень зменшує терміни засвоєння матеріалу та дає змогу уникати перевантаження уваги. Візуальне мислення в майбутніх фахівців дає змогу здійснювати освітній процес відповідно до вимог сучасного інформаційного простору, набути навички роботи з ним.
Abstract. Тhe article describes the current issues of professional training of students in terms of distance learning (e-learning). Possibilities of using online technologies during distance learning are shown, examples of using some online resources are given, the use of different methods and techniques is described. Іt is shown that in combination with traditional pedagogical methods in the context of distance learning the newest methods of e-learning are important. Verbal and visual information together facilitate further recovery in memory of the received information. Such methods are interesting and developing under the conditions of effective interaction of teachers and students and reliable, high-quality Internet communication. It is noted that the distance educational process is impossible without the readiness of both parties to interact at a distance. The question of possibilities of development of individual abilities of students, encouragement to development of ability of concentration of attention, support of aspiration to restore easily in memory the listened material is considered. The importance of using information technologies for the formation of skills of using online communications of the future specialist is revealed. Тo optimize the educational process, an attempt is made to practically check the perception of information by students in the process of using online technologies. It was found that the perception of visual information in physics, which is carried out through the use of computer support tools, makes the presented material interesting and understandable. Visual presentation of the material activates logical, critical and figurative thinking, promotes better perception of information, development of imagination, concentration, helps to analyze, systematize, summarize a large amount of information. Explaining the learning material with the help of simple images reduces the time of learning the material, and avoids overloading the attention. Visual thinking of future professionals allows you to carry out the educational process in accordance with the requirements of modern information space, to acquire skills to work with it.
URI: http://dspace.kmf.uz.ua:8080/jspui/handle/123456789/1131
ISSN: 2311-5491
Appears in Collections:Mészáros Lívia

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Meszaros_L_Vyvchennia_vplyvu_onlain_tekhnolohii_na_spryiniattia_vizualnoi_informatsii_na_zaniattiakh_fizyky_2021.pdfMесарош Л. В.: Вивчення впливу онлайн-технологій на сприйняття візуальної інформації на заняттях фізики. In Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 5. Педагогічні науки: реалії та перспективи. Збірник наукових праць. Випуск 79., Том 1. Київ, Видавничий дім «Гельветика», 2021. с. 206-211.464.94 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.