Please use this identifier to cite or link to this item:
https://dspace.kmf.uz.ua/jspui/handle/123456789/1152
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Гнатик Каталін | uk |
dc.contributor.author | Katalin Hnatyk | en |
dc.contributor.author | Hnatik Katalin | hu |
dc.date.accessioned | 2021-08-16T10:32:52Z | - |
dc.date.available | 2021-08-16T10:32:52Z | - |
dc.date.issued | 2020 | - |
dc.identifier.citation | Гнатик Каталін: Актуальність формування суб’єктності майбутніх бакалаврів іноземної мови як складової професійної ідентичності. In Т. Д. Щербан (гол.ред.): Сучасні тенденції розвитку науки й освіти в умовах поглиблення євроінтеграційних процесів. Збірник тез доповідей за матеріалами Міжнародної науково-практичної конференції, 14-15 травня 2020 р., Мукачево. Мукачево, Вид-во МДУ, 2020. c. 65-66. | en |
dc.identifier.uri | http://dspace.kmf.uz.ua:8080/jspui/handle/123456789/1152 | - |
dc.description.abstract | Резюме. В умовах світових глобалізаційних процесів безперервно росте інтерес до проблеми професійної ідентичності фахівців, у тому числі майбутніх бакалаврів іноземної мови. Професійне конструювання особистості – тривалий процес, який починається з вибору професії і завершується повною професіоналізацією особистості. Під впливом соціальних, економічних, політичних і культурних чинників з’являються нові вимоги до організації професійно-орієнтованого навчання майбутніх філологів, відбувається переосмислення процесу самовизначення, становлення особистості фахівця. Реалізація особистісноорієнтованого підходу незалежно від наявності різних поглядів на структуру особистості спрямовує процес формування професійної ідентичності майбутніх бакалаврів іноземної мови на особистість як на ціль, суб’єкт, результат і головний критерій його ефективності, а також уможливлює урахування рівня індивідуального розвитку студентів; їх знань, умінь і навичок; а також задатків і здібностей. | uk |
dc.language.iso | uk | en |
dc.publisher | Вид-во МДУ | en |
dc.rights | Attribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 United States | * |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/us/ | * |
dc.subject | іноземна мова | uk |
dc.subject | професійна ідентичність | uk |
dc.title | Актуальність формування суб’єктності майбутніх бакалаврів іноземної мови як складової професійної ідентичності | en |
dc.type | dc.type.extendedAbstract | en |
Appears in Collections: | Hnatik Katalin |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Hnatik_K_Aktualnist_formuvannia_subiektnosti_maibutnikh_bakalavriv_2020.pdf | Гнатик Каталін: Актуальність формування суб’єктності майбутніх бакалаврів іноземної мови як складової професійної ідентичності. In Т. Д. Щербан (гол.ред.): Сучасні тенденції розвитку науки й освіти в умовах поглиблення євроінтеграційних процесів. Збірник тез доповідей за матеріалами Міжнародної науково-практичної конференції, 14-15 травня 2020 р., Мукачево. Мукачево, Вид-во МДУ, 2020. c. 65-66. | 580.15 kB | Adobe PDF | View/Open |
This item is licensed under a Creative Commons License