Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.kmf.uz.ua/jspui/handle/123456789/1177
Title: Організація ексериментального дослідження та аналіз результатів розвитку професійного потенціалу майбутніх вчителів іноземних мов у процесі фахової підготовки
Other Titles: Experimental research and analysis on the issue of the development of future foreign language teachers’ professional potential
Authors: Гнатик Каталін
Katalin Hnatyk
Hnatik Katalin
Keywords: потенціал;професійний потенціал;компонент;етап;організація;майбутні учителі іноземних мов;potential;professional potential;component;stage;organization;future foreign language teachers
Issue Date: 2020
Publisher: Видавничий дім «Гельветика»
Type: dc.type.researchArticle
Citation: Гнатик Каталін: Організація ексериментального дослідження та аналіз результатів розвитку професійного потенціалу майбутніх вчителів іноземних мов у процесі фахової підготовки. In Актуальні питання гуманітарних наук: міжвузівський збірник наукових праць молодих вчених Дрогобицького державного педагогічного університету імені Івана Франка. 2020. Випуск 34., Том 2. c. 210-214.
Series/Report no.: Випуск 34., Том 2.
Abstract: Резюме. У статті висвітлено особливості організації та проаналізовано результати експериментального дослідження перевірки результативності реалізації педагогічних умов і структурно-функціональної моделі розвитку професійного потенціалу майбутніх учителів іноземних мов у процесі фахової підготовки. Резюмовано, що проведення експериментального дослідження відбувалося протягом 2016-2020 років й охоплювало чотири етапи: теоретико-аналітичний, констатувальний, виконавчий (формувальний), результативно-аналітичний. На першому (теоретико-аналітичному) етапі встановлено актуальність досліджуваної проблеми; визначено мету, об’єкт, предмет, завдання дослідження; конкретизовано наукові підходи і висвітлено можливості використання освітнього контексту професійної підготовки майбутніх учителів іноземних мов як середовища для розвитку професійного потенціалу студентів. На констатувальному етапі досягнуто таких основних результатів: розроблено авторський діагностичний інструментарій для визначення сформованості професійного потенціалу майбутніх учителів іноземних мов; конкретизовано компоненти, критерії, показники, рівні професійного потенціалу майбутніх учителів іноземних мов; визначено, теоретично обґрунтовано комплекс педагогічних умов та розроблено структурно-функціональну модель розвитку професійного потенціалу майбутніх учителів іноземних мов у процесі фахової підготовки. Виконавчий (формувальний) етап педагогічного експерименту проводився зі студентами III курсу. Основною метою проведення цього етапу була реалізація комплексу педагогічних умов і структурно-функціональної моделі розвитку професійного потенціалу майбутніх учителів іноземних мов у процесі фахової підготовки. На результативно-оцінювальному етапі педагогічного дослідження оброблено та проаналізовано отримані дані, здійснено порівняльний аналіз ефективності традиційної та експериментальної методики розвитку професійного потенціалу майбутніх учителів іноземних мов у процесі фахової підготовки.
Abstract. The article highlights the features of the results and analysis of an experimental study to verify the effectiveness of the implementation of pedagogical conditions and structural and functional model of professional development of future foreign languages teachers in the professional training process. It is summarized that the experimental study took place during 2016-2020 and covered four stages: theoretical-analytical, ascertaining, executive (formative), analytical-resultative. At the first (theoretical-analytical) stage the urgency of the researched problem is established; the purpose, object, subject, tasks of research are defined; scientific approaches are specified and the possibilities of using the educational context of professional training of future foreign language teachers as an environment for the development of students’ professional potential are highlighted. At the ascertaining stage, the following main results were achieved: the author's diagnostic tools for determining the formation of future foreign language teachers’ professional potential were developed; the components, criteria, indicators, levels of future foreign language teachers’ professional potential are specified; the complex pedagogical conditions are determined, theoretically substantiated and the structural-functional model of the development of future foreign language teachers’ professional potential in the professional training process is developed. The executive (formative) stage of the pedagogical experiment was conducted with third-year students. The main purpose of this stage was the implementation of a set of pedagogical conditions and structural and functional model of the development of future foreign language teachers’ professional potential in the professional training process. At the effective and evaluative stage of pedagogical research the received data are processed and analyzed. Throughout the comparative analysis the efficiency of traditional and experimental methods used in the development of future foreign languages teachers’ professional potential is carried out.
URI: http://dspace.kmf.uz.ua:8080/jspui/handle/123456789/1177
ISSN: 2308-4855 (Print)
2308-4863 (Online)
metadata.dc.rights.uri: http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/us/
Appears in Collections:Hnatik Katalin

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Hnatik_K_Orhanizatsiia_ekserymentalnoho_doslidzhennia_ta_analiz_2020.pdfГнатик Каталін: Організація ексериментального дослідження та аналіз результатів розвитку професійного потенціалу майбутніх вчителів іноземних мов у процесі фахової підготовки. In Актуальні питання гуманітарних наук: міжвузівський збірник наукових праць молодих вчених Дрогобицького державного педагогічного університету імені Івана Франка. 2020. Випуск 34., Том 2. c. 210-214.389.56 kBAdobe PDFView/Open


This item is licensed under a Creative Commons License Creative Commons