Please use this identifier to cite or link to this item:
https://dspace.kmf.uz.ua/jspui/handle/123456789/1182
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Siladi Vasyl | en |
dc.contributor.author | Szilágyi László | hu |
dc.contributor.author | Сіладі Василь | uk |
dc.date.accessioned | 2021-08-18T09:45:33Z | - |
dc.date.available | 2021-08-18T09:45:33Z | - |
dc.date.issued | 2021 | - |
dc.identifier.citation | Siladi Vasyl: Differences in learning strategies applied during listening comprehension among students aged 12-13 in a monolingual and multilingual environment in Transcarpathia. In Пріоритети розвитку педагогічних та психологічних наук у ХХІ столітті. Збірник наукових робіт учасників міжнародної науково-практичної конференції (19-20 березня 2021 р., м. Одеса). Одеса, ГО «Південна фундація педагогіки», 2021. c. 137-140. | en |
dc.identifier.uri | http://dspace.kmf.uz.ua:8080/jspui/handle/123456789/1182 | - |
dc.description.abstract | Abstract. Nowadays, it has become vital for high school students to strive for a higher level of foreign language skills. Nothing proves this, such as the fact that Transcarpathian, graduate students have to take a language exam in order to obtain a degree abroad, not to mention the advanced level exams introduced in Ukraine thirteen years ago. | en |
dc.language.iso | en | en |
dc.publisher | ГО «Південна фундація педагогіки» | en |
dc.rights | Attribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 United States | * |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/us/ | * |
dc.subject | language learning | en |
dc.subject | strategies | en |
dc.subject | listening comprehension | en |
dc.subject | monolingual | en |
dc.subject | multilingual | en |
dc.title | Differences in learning strategies applied during listening comprehension among students aged 12-13 in a monolingual and multilingual environment in Transcarpathia | en |
dc.type | dc.type.otherconferenceAnnouncement | en |
Appears in Collections: | Szilágyi László |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Szilagyi_L_Differences_in_learning_strategies_applied_during_listening_comprehension_2021.pdf | Siladi Vasyl: Differences in learning strategies applied during listening comprehension among students aged 12-13 in a monolingual and multilingual environment in Transcarpathia. In Пріоритети розвитку педагогічних та психологічних наук у ХХІ столітті. Збірник наукових робіт учасників міжнародної науково-практичної конференції (19-20 березня 2021 р., м. Одеса). Одеса, ГО «Південна фундація педагогіки», 2021. c. 137-140. | 332.74 kB | Adobe PDF | View/Open |
This item is licensed under a Creative Commons License