Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.kmf.uz.ua/jspui/handle/123456789/1201
Title: Інноваційний метод аналізу соціальних зв’язків – кінетичний малюнок школи
Authors: Бергхауер-Олас Емйовке
Berghauer-Olasz Emőke
Keywords: аналіз соціальних зв’язків;інноваційний метод;кінетичний малюнок школи
Issue Date: 2016
Publisher: Східноукраїнська організація «Центр педагогічних досліджень»
Type: dc.type.other.conferenceAnnouncement
Citation: In «Роль і місце психології та педагогіки у формуванні сучасної особистості». Збірник тез наукових робіт учасників міжнародної науково-практичної конференції 15-16 січня 2016 р. Харків, Східноукраїнська організація «Центр педагогічних досліджень», 2016. с. 82-86.
Abstract: Резюме. Особливість кінетичного малюнку полягає у зображенні особами, які проходять тестування, персонажів у дії (на прохання інструктора). Цей метод допомагає виявити несформульовані, невимовлені й неприйнятні міжособистісні проблеми [Vass – Perger, 2011], але й надає інформацію щодо місця та ролі особи у конкретній спільноті [Luskhanova – Korobejnyikov, 1993] і розкриває багатосторонню динаміку групи [Vass, 2007]. Цей метод може успішно застосовуватися педагогами для відображення мережі можливих зв’язків. Незважаючи на широке застосування соціометричного долідження, його важко використовувати у випадку малих дітей, тому кінетичний шкільний малюнок має значну перевагу над анкетою. Застосування методу кінетичного шкільного малюнку відкриває численні можливості. Малюнок уможливлює відкриття інформацій, про які дитина не розповіла б педагогу навіть після його прямого запитання.
URI: http://dspace.kmf.uz.ua:8080/jspui/handle/123456789/1201
metadata.dc.rights.uri: http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/us/
Appears in Collections:Berghauer-Olasz Emőke

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Berghauer_Olasz_E_Innovatsiinyi_metod_analizu_sotsialnykh_zviazkiv_2016.pdfIn «Роль і місце психології та педагогіки у формуванні сучасної особистості». Збірник тез наукових робіт учасників міжнародної науково-практичної конференції 15-16 січня 2016 р. Харків, Східноукраїнська організація «Центр педагогічних досліджень», 2016. с. 82-86.799.81 kBAdobe PDFView/Open


This item is licensed under a Creative Commons License Creative Commons