Please use this identifier to cite or link to this item:
https://dspace.kmf.uz.ua/jspui/handle/123456789/1201
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Бергхауер-Олас Емйовке | uk |
dc.contributor.author | Berghauer-Olasz Emőke | hu |
dc.date.accessioned | 2021-08-27T15:36:55Z | - |
dc.date.available | 2021-08-27T15:36:55Z | - |
dc.date.issued | 2016 | - |
dc.identifier.citation | In «Роль і місце психології та педагогіки у формуванні сучасної особистості». Збірник тез наукових робіт учасників міжнародної науково-практичної конференції 15-16 січня 2016 р. Харків, Східноукраїнська організація «Центр педагогічних досліджень», 2016. с. 82-86. | en |
dc.identifier.uri | http://dspace.kmf.uz.ua:8080/jspui/handle/123456789/1201 | - |
dc.description.abstract | Резюме. Особливість кінетичного малюнку полягає у зображенні особами, які проходять тестування, персонажів у дії (на прохання інструктора). Цей метод допомагає виявити несформульовані, невимовлені й неприйнятні міжособистісні проблеми [Vass – Perger, 2011], але й надає інформацію щодо місця та ролі особи у конкретній спільноті [Luskhanova – Korobejnyikov, 1993] і розкриває багатосторонню динаміку групи [Vass, 2007]. Цей метод може успішно застосовуватися педагогами для відображення мережі можливих зв’язків. Незважаючи на широке застосування соціометричного долідження, його важко використовувати у випадку малих дітей, тому кінетичний шкільний малюнок має значну перевагу над анкетою. Застосування методу кінетичного шкільного малюнку відкриває численні можливості. Малюнок уможливлює відкриття інформацій, про які дитина не розповіла б педагогу навіть після його прямого запитання. | uk |
dc.language.iso | uk | en |
dc.publisher | Східноукраїнська організація «Центр педагогічних досліджень» | en |
dc.rights | Attribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 United States | * |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/us/ | * |
dc.subject | аналіз соціальних зв’язків | uk |
dc.subject | інноваційний метод | uk |
dc.subject | кінетичний малюнок школи | uk |
dc.title | Інноваційний метод аналізу соціальних зв’язків – кінетичний малюнок школи | en |
dc.type | dc.type.other.conferenceAnnouncement | en |
Appears in Collections: | Berghauer-Olasz Emőke |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Berghauer_Olasz_E_Innovatsiinyi_metod_analizu_sotsialnykh_zviazkiv_2016.pdf | In «Роль і місце психології та педагогіки у формуванні сучасної особистості». Збірник тез наукових робіт учасників міжнародної науково-практичної конференції 15-16 січня 2016 р. Харків, Східноукраїнська організація «Центр педагогічних досліджень», 2016. с. 82-86. | 799.81 kB | Adobe PDF | View/Open |
This item is licensed under a Creative Commons License