Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.kmf.uz.ua:8080/jspui/handle/123456789/1202
Title: Історія розвитку проективного рисункового тесту
Authors: Бергхауер-Олас Емйовке
Berghauer-Olasz Emőke
Keywords: малюнок;збір даних;інтенсивні дослідження;характерологічні теорії;героїчна епоха класичних тестів;психометричний аналіз;системні дослідження
Issue Date: 2016
Publisher: ГО «Київська наукова організація педагогіки та психології»
Type: dc.type.conferenceAbstract
Citation: In «Сучасні тенденції та фактори розвитку педагогічних та психологічних наук». Збірник тез наукових робіт учасників Міжнародної науково-практичної конференції 5-6 лютого 2016 року. Київ, ГО «Київська наукова організація педагогіки та психології», 2016. с. 125-127.
Abstract: Резюме. Попереднє століття засвідчило збільшення зацікавленості до психологічних і емоційних зв’язків на дитячих малюнках. Малюнок – це важлива форма вираження дитини, проекція її творчої особистості, її внутрішнього світу та емоцій [Thomas – Jolley, 1998]. Він також забезпечує великий обсяг інформації щодо рівня когнітивного розвитку, характерних рис поведінки, включаючи параметри пізнання [Knoff, 2003]. “Малювання – це творчість” [Feuer, 2000, 5.], воно природне і звільнює дитину, це досвід, який схожий на гру [Gerő, 2003; Berghauer-Olasz, 2008], у процесі малювання візуалізуються творчі риси особистості [Frenkl – Rajnik, 2011], К. Мачовер стверджує: «Малююча людина зображає на малюнку уявлення про себе та свого оточення» [Bagdy 1988, 149.]. Фоєр зазначає, що зображені лінії представляють форми рухів, які походять з душі, а кожний імпульс приховує у собі значний резонанс [Feuer, 2006].
URI: http://dspace.kmf.uz.ua:8080/jspui/handle/123456789/1202
metadata.dc.rights.uri: http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/us/
Appears in Collections:Berghauer-Olasz Emőke

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Berghauer_Olasz_E_Istoriia_rozvytku_proektyvnoho_rysunkovoho_testu_2016.pdfIn «Сучасні тенденції та фактори розвитку педагогічних та психологічних наук». Збірник тез наукових робіт учасників Міжнародної науково-практичної конференції 5-6 лютого 2016 року. Київ, ГО «Київська наукова організація педагогіки та психології», 2016. с. 125-127.817.3 kBAdobe PDFView/Open


This item is licensed under a Creative Commons License Creative Commons