Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.kmf.uz.ua/jspui/handle/123456789/1202
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorБергхауер-Олас Емйовкеuk
dc.contributor.authorBerghauer-Olasz Emőkehu
dc.date.accessioned2021-08-27T15:50:55Z-
dc.date.available2021-08-27T15:50:55Z-
dc.date.issued2016-
dc.identifier.citationIn «Сучасні тенденції та фактори розвитку педагогічних та психологічних наук». Збірник тез наукових робіт учасників Міжнародної науково-практичної конференції 5-6 лютого 2016 року. Київ, ГО «Київська наукова організація педагогіки та психології», 2016. с. 125-127.en
dc.identifier.urihttp://dspace.kmf.uz.ua:8080/jspui/handle/123456789/1202-
dc.description.abstractРезюме. Попереднє століття засвідчило збільшення зацікавленості до психологічних і емоційних зв’язків на дитячих малюнках. Малюнок – це важлива форма вираження дитини, проекція її творчої особистості, її внутрішнього світу та емоцій [Thomas – Jolley, 1998]. Він також забезпечує великий обсяг інформації щодо рівня когнітивного розвитку, характерних рис поведінки, включаючи параметри пізнання [Knoff, 2003]. “Малювання – це творчість” [Feuer, 2000, 5.], воно природне і звільнює дитину, це досвід, який схожий на гру [Gerő, 2003; Berghauer-Olasz, 2008], у процесі малювання візуалізуються творчі риси особистості [Frenkl – Rajnik, 2011], К. Мачовер стверджує: «Малююча людина зображає на малюнку уявлення про себе та свого оточення» [Bagdy 1988, 149.]. Фоєр зазначає, що зображені лінії представляють форми рухів, які походять з душі, а кожний імпульс приховує у собі значний резонанс [Feuer, 2006].uk
dc.language.isouken
dc.publisherГО «Київська наукова організація педагогіки та психології»en
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 United States*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/us/*
dc.subjectмалюнокuk
dc.subjectзбір данихuk
dc.subjectінтенсивні дослідженняuk
dc.subjectхарактерологічні теоріїuk
dc.subjectгероїчна епоха класичних тестівuk
dc.subjectпсихометричний аналізuk
dc.subjectсистемні дослідженняuk
dc.titleІсторія розвитку проективного рисункового тестуen
dc.typedc.type.conferenceAbstracten
Appears in Collections:Berghauer-Olasz Emőke

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Berghauer_Olasz_E_Istoriia_rozvytku_proektyvnoho_rysunkovoho_testu_2016.pdfIn «Сучасні тенденції та фактори розвитку педагогічних та психологічних наук». Збірник тез наукових робіт учасників Міжнародної науково-практичної конференції 5-6 лютого 2016 року. Київ, ГО «Київська наукова організація педагогіки та психології», 2016. с. 125-127.817.3 kBAdobe PDFView/Open


This item is licensed under a Creative Commons License Creative Commons