Please use this identifier to cite or link to this item:
https://dspace.kmf.uz.ua/jspui/handle/123456789/1202
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Бергхауер-Олас Емйовке | uk |
dc.contributor.author | Berghauer-Olasz Emőke | hu |
dc.date.accessioned | 2021-08-27T15:50:55Z | - |
dc.date.available | 2021-08-27T15:50:55Z | - |
dc.date.issued | 2016 | - |
dc.identifier.citation | In «Сучасні тенденції та фактори розвитку педагогічних та психологічних наук». Збірник тез наукових робіт учасників Міжнародної науково-практичної конференції 5-6 лютого 2016 року. Київ, ГО «Київська наукова організація педагогіки та психології», 2016. с. 125-127. | en |
dc.identifier.uri | http://dspace.kmf.uz.ua:8080/jspui/handle/123456789/1202 | - |
dc.description.abstract | Резюме. Попереднє століття засвідчило збільшення зацікавленості до психологічних і емоційних зв’язків на дитячих малюнках. Малюнок – це важлива форма вираження дитини, проекція її творчої особистості, її внутрішнього світу та емоцій [Thomas – Jolley, 1998]. Він також забезпечує великий обсяг інформації щодо рівня когнітивного розвитку, характерних рис поведінки, включаючи параметри пізнання [Knoff, 2003]. “Малювання – це творчість” [Feuer, 2000, 5.], воно природне і звільнює дитину, це досвід, який схожий на гру [Gerő, 2003; Berghauer-Olasz, 2008], у процесі малювання візуалізуються творчі риси особистості [Frenkl – Rajnik, 2011], К. Мачовер стверджує: «Малююча людина зображає на малюнку уявлення про себе та свого оточення» [Bagdy 1988, 149.]. Фоєр зазначає, що зображені лінії представляють форми рухів, які походять з душі, а кожний імпульс приховує у собі значний резонанс [Feuer, 2006]. | uk |
dc.language.iso | uk | en |
dc.publisher | ГО «Київська наукова організація педагогіки та психології» | en |
dc.rights | Attribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 United States | * |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/us/ | * |
dc.subject | малюнок | uk |
dc.subject | збір даних | uk |
dc.subject | інтенсивні дослідження | uk |
dc.subject | характерологічні теорії | uk |
dc.subject | героїчна епоха класичних тестів | uk |
dc.subject | психометричний аналіз | uk |
dc.subject | системні дослідження | uk |
dc.title | Історія розвитку проективного рисункового тесту | en |
dc.type | dc.type.conferenceAbstract | en |
Appears in Collections: | Berghauer-Olasz Emőke |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Berghauer_Olasz_E_Istoriia_rozvytku_proektyvnoho_rysunkovoho_testu_2016.pdf | In «Сучасні тенденції та фактори розвитку педагогічних та психологічних наук». Збірник тез наукових робіт учасників Міжнародної науково-практичної конференції 5-6 лютого 2016 року. Київ, ГО «Київська наукова організація педагогіки та психології», 2016. с. 125-127. | 817.3 kB | Adobe PDF | View/Open |
This item is licensed under a Creative Commons License