Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.kmf.uz.ua/jspui/handle/123456789/1203
Назва: Роль та функції суспільних відносин в житті дитини. Вплив суспільних відносин
Інші назви: The role and function of social contacts in child’s life. The social effect
Автори: Бергхауер-Олас Емйовке
Berghauer-Olasz Emőke
Ключові слова: спілкування між людьми;інтеракційні зв’язки;соціалізація;норми
Дата публікації: 2013
Видавництво: ТНПУ ім. В. Гнатюка
Вид документа: dc.type.conferenceAbstract
Бібліографічний опис: In Проблеми та перспективи наук в умовах глобалізації. Матеріали IX Всеукраїнської наукової конференції 18–22 листопада 2013 року. Тернопіль, ТНПУ ім. В. Гнатюка, 2013. с. 69-72.
Короткий огляд (реферат): Резюме. Натуралістичною потребою людини є колективне існування, перебування у суспільстві. Цілком оригінальним є осмислення й іншої мудрості Аристотеля, яка стала епіграфом до його праці, і була опрацьована сучасними дослідниками Н. Айзенбергергом і М. Ліберманом (2006). Навколо спільних інтересів і цінностей виникають спільноти, в яких людина народжується або в які потрапляє випадково. Спільнота, крім того, що задовольняє соціальні потреби індивіда, включає в себе і виконання важливих для суспільства завдань. У зв’язку з цим, одразу ж усвідомлюється важливість безпосереднього оточення. Оскільки людина народжується на світ, володіючи когнітивними здібностями, то навколишню дійсність, безпосереднє оточення вона пізнає насамперед через батьків, а головні функції у цьому процесі пізнання виконують соціальна інтеракція та інтерперсональні відносини.
Abstract. Human infants are born without any culture. First of all they must be transformed by their parents. The opportunity for social interactions with others is very important for the development of the children. Through social interactions, they begin to establish a sense of “self" and to learn what others expect of them. During their development, they become more and more interested in playing and interacting with others. In this way the children learn appropriate social behaviors, later communication, cognitive, and motor skills.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.kmf.uz.ua:8080/jspui/handle/123456789/1203
metadata.dc.rights.uri: http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/us/
Розташовується у зібраннях:Berghauer-Olasz Emőke

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Berghauer_Olasz_E_Rol_ta_funktsii_suspilnykh_vidnosyn_v_zhytti_dytyny_2013.pdfIn Проблеми та перспективи наук в умовах глобалізації. Матеріали IX Всеукраїнської наукової конференції 18–22 листопада 2013 року. Тернопіль, ТНПУ ім. В. Гнатюка, 2013. с. 69-72.318.52 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Ліцензія на матеріал: Ліцензія Creative Commons Creative Commons