Hnatik Katalin Collection home page

Browse
Subscribe to this collection to receive daily e-mail notification of new additions RSS Feed RSS Feed RSS Feed
Collection's Items (Sorted by Submit Date in Descending order): 1 to 20 of 23
Issue DateTitleAuthor(s)
2020Професійний потенціал майбутніх вчителів іноземної мови vs професійна ідентичність: концептуальний взаємозв’язокГнатик Каталін; Katalin Hnatyk; Hnatik Katalin
2020Angol-ukrán-magyar szótár az „English for Accounting” tankönyvhöz nappali és levelező tagozatos „Számvitel és adózásügy” szakos hallgatók számáraHnatik Katalin; Fodor Katalin; Jablonykó Anatolij; Гнатик Каталін; Фодор Катерина; Яблонько Анатолій; Katalin Hnatyk; Kateryna Fodor
2020Magyar nyelvoktatás másként…Hnatik Katalin; Гнатик Каталін; Katalin Hnatyk
2022Граматичний аспект вивчення іноземної (англійської) мови: від теорії до практикиГнатик Каталін; Фодор Катерина; Katalin Hnatyk; Kateryna Fodor; Hnatik Katalin; Fodor Katalin
2022Праксеологічний аспект викладання іноземної мови: від відбору навчальних матеріалів до розробки алгоритму роботи з професійно зорієнтованим текстомГнатик Каталін; Лехнер Ілона; Hnatik Katalin; Lechner Ilona; Katalin Hnatyk; Ilona Lekhner
2021Research of Ethical Competence of Future Doctors at Medical UniversitiesLarysa Dudikova; Iryna Melnychuk; Katalin Hnatyk; Kateryna Fodor; Oleksandr Didenko; Petro Luzan; Дудікова Лариса; Мельничук Ірина; Гнатик Каталін; Фодор Катерина; Діденко Олександр; Лузан Петро; Hnatik Katalin; Fodor Katalin
2021-02-01Pedagogical conditions of development of professional potential of future foreign language teachers in the process of their professional trainingKatalin Hnatyk; Гнатик Каталін; Hnatik Katalin
2020Теоретичне обґрунтування структурно-функціональної моделі розвитку професійного потенціалу майбутніх учителів іноземних мов у процесі фахової підготовкиГнатик Каталін; Katalin Hnatyk; Hnatik Katalin
2020Структура професійного потенціалу майбутніх учителів іноземної мовиГнатик Каталін; Katalin Hnatyk; Hnatik Katalin
2020Організація ексериментального дослідження та аналіз результатів розвитку професійного потенціалу майбутніх вчителів іноземних мов у процесі фахової підготовкиГнатик Каталін; Katalin Hnatyk; Hnatik Katalin
2018A MagyarOK tankönyvcsalád a magyar mint idegen nyelv oktatásában KárpátaljánHnatik Katalin; Гнатик Каталін; Katalin Hnatyk
2018Language Learners’ Motivation to Hungarian as a Foreign Language in TranscarpathiaKatalin Hnatyk; Гнатик Каталін; Hnatik Katalin
2020Організація та аналіз результатів експериментальної перевірки педагогічних умов та структурно-функціональної моделі формування професійної ідентичності майбутніх бакалаврів іноземної мовиГнатик Каталін; Katalin Hnatyk; Hnatik Katalin
2020Педагогічні умови і структурно-функціональна модель формування професійної ідентичності майбутніх бакалаврів іноземної мовиГнатик Каталін; Katalin Hnatyk; Hnatik Katalin; Лізак Катерина; Kateryna Lizak; Lizák Katalin
2019Професійна ідентичність як міждисциплінарна наукова категоріяГнатик Каталін; Katalin Hnatyk; Hnatik Katalin
2018An Insight into the Mysteries of Learning Hungarian as a Foreign LanguageKatalin Hnatyk; Гнатик Каталін; Hnatik Katalin
2020Актуальність формування суб’єктності майбутніх бакалаврів іноземної мови як складової професійної ідентичностіГнатик Каталін; Katalin Hnatyk; Hnatik Katalin
2020Структура професійної ідентичності майбутніх бакалаврів іноземної мовиГнатик Каталін; Katalin Hnatyk; Hnatik Katalin
2019Сутність і зміст міждисциплінарної взаємодії як умови ефективного формування професійної ідентичності майбутніх бакалаврів іноземної мовиГнатик Каталін; Katalin Hnatyk; Hnatik Katalin
2019Семантично-етимологічний аналіз професійної ідентичності майбутніх бакалаврів іноземної мови як філософської і психолого-педагогічної категоріїГнатик Каталін; Katalin Hnatyk; Hnatik Katalin
Collection's Items (Sorted by Submit Date in Descending order): 1 to 20 of 23