Please use this identifier to cite or link to this item:
https://dspace.kmf.uz.ua/jspui/handle/123456789/1284
Title: | Формування готовності до мобільності студентів і викладачів в умовах європейської інтеграції освітніх систем |
Other Titles: | Формирование готовности к мобильности студентов и персонала в условиях европейской интеграции образовательных систем Formation Of Readiness For Mobility Of Students And Teachers In The Conditions Of European Integration Of Educational Systems |
Authors: | Козлакова Галина Kozlakova Galina |
Keywords: | міжнародна співпраця;мобільність студентів;мобільність викладачів;международное сотрудничество;мобильность студентов;мобильность преподавателей;international cooperation;mobility of students;mobility of professors |
Issue Date: | 2017 |
Publisher: | Вид-во ЖДУ ім. І. Франка-Видавництво Євгенок О. О. |
Type: | dc.type.article |
Citation: | Козлакова Г. О.: Формування готовності до мобільності студентів і викладачів в умовах європейської інтеграції освітніх систем. In Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка. Педагогічні науки. 2017. Випуск 2 (88). с. 151-156. |
Series/Report no.: | Педагогічні науки;Випуск 2 (88) |
Abstract: | Резюме. У пропонованій статті представлено деякі передумови щодо виникнення і реалізації одного з принципів
Болонського процесу – принципу мобільності. Обумовлено можливість включення усіх учасників
навчального процесу до діалогу культур з метою формування у них системи духовних, соціальних,
інтелектуальних цінностей як усвідомлених орієнтирів майбутнього життя у суспільстві. Зазначено,
що усвідомлення молодими людьми себе як особистості, приналежності до конкретного мовного і
культурного співтовариства здійснюється шляхом залучення до традицій і досягнень інших культур
через реалізацію міжнародних освітніх проектів і програм. Такі заходи сприятимуть формуванню в
молоді поваги й терпимості до іншого способу життя, культурних досягнень та суспільних здобутків
інших народів. Автором проаналізовано заходи, що здійснювалися у країнах Європи (Чехія, Словаччина,
Німеччина) у 80-90-х рр. минулого століття. Обговорюється перспективи та умови забезпечення
мобільності студентів і викладачів університетів у сучасних умовах євроінтеграції. Резюме. В данной статье представлены некоторые предпосылки для возникновения и реализации одного из принципов Болонского процесса - принципа мобильности. Оговорена возможность включения всех участников учебного процесса к диалогу культур с целью формирования у них системы духовных, социальных, интеллектуальных ценностей как осознанных ориентиров будущей жизни в обществе. Указано, что осознание молодыми людьми себя как личности, принадлежности к конкретному языкового и культурного сообщества осуществляется путем привлечения к традициям и достижениям других культур через реализацию международных образовательных проектов и программ. Такие меры будут способствовать формированию у молодежи уважения и терпимости к иному образу жизни, культурных достижений и общественных достижений других народов. Автором проанализированы меры, осуществлявшиеся в странах Европы (Чехия, Словакия, Германия) в 80-90-х гг. Прошлого века. Обсуждается перспективы и условия обеспечения мобильности студентов и преподавателей университетов в современных условиях евроинтеграции. Abstract. The article presents some preconditions for the emergence and the realization of one of principles of the Bologna process – the principle of mobility. It specifies the possible inclusion of all participants of educational process to the dialogue of cultures with the aim of forming of system of spiritual, social, intellectual values like lucid benchmarks for future life in society. It indicates that the awareness of young people as personalities belonging to a particular linguistic and cultural community is made by initiation into the traditions and achievements of other cultures through the implementation of international educational projects and programmes. These activities will foster young people’s respect and tolerance of another way of life, cultural achievements and social achievements of other nations. The author analyzes the events that took place in Europe (Czech Republic, Slovakia, and Germany) in the 80-90-s of the last century. The prospects and conditions for ensuring the mobility of students and University teachers in modern conditions of European integration are discussed. |
URI: | http://dspace.kmf.uz.ua:8080/jspui/handle/123456789/1284 |
ISSN: | 2076-6173 |
metadata.dc.rights.uri: | http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/us/ |
Appears in Collections: | Kozlakova Galina |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Kozlakova_G_Formuvannia_hotovnosti_do_mobilnosti_studentiv_i_vykladachiv_v_umovakh_yevropeiskoi_intehratsii_2017.pdf | Козлакова Г. О.: Формування готовності до мобільності студентів і викладачів в умовах європейської інтеграції освітніх систем. In Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка. Педагогічні науки. 2017. Випуск 2 (88). с. 151-156. | 757.06 kB | Adobe PDF | View/Open |
This item is licensed under a Creative Commons License