Ezzel az azonosítóval hivatkozhat erre a dokumentumra forrásmegjelölésben vagy hiperhivatkozás esetén: https://dspace.kmf.uz.ua/jspui/handle/123456789/1331
Cím: Теоретико-методологічні засади формування полікультурної компетентності майбутніх учителів початкової школи
Egyéb cím: Theoretical and methodological principles of forming the future primary school teacher’s multicultural competence
Szerző(k): Орос Ільдіко
Orosz Ildikó
Oros Ildiko
Kulcsszavak: європейський освітній простір;полікультурне освітнє середовище;полікультурна компетентність
Kiadás dátuma: 2016
Kiadó: Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова
Típus: dc.type.article
Hivatkozás: In Наукові записки. Серія педагогічні науки. 2016. Випуск 130. с. 205-211.
Sorozat neve/Száma.: Серія педагогічні науки;Випуск 130.
Absztrakt: Резюме. Подається характеристика процесу сучасної професійної підготовки майбутнього вчителя початкової школи у контексті полікультурної освіти. Аналізується сучасні принципи та підходи до формування полікультурної компетентності студентів.
Abstract. The contemporary process of professional training the futureprimary schoolteachers in the context of multicultural education is characterized. The modern principles and approaches to the formation of multicultural competence are analyzed.
URI: http://dspace.kmf.uz.ua:8080/jspui/handle/123456789/1331
ISSN: 2310-371X
metadata.dc.rights.uri: http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/us/
Ebben a gyűjteményben:Orosz Ildikó

Fájlok a dokumentumban:
Fájl Leírás MéretFormátum 
Orosz_I_Teoretyko_metodolohichni_zasady_formuvannia_polikulturnoi_2016.pdfIn Наукові записки. Серія педагогічні науки. 2016. Випуск 130. с. 205-211.802.49 kBAdobe PDFMegtekintés/Megnyitás


This item is licensed under a Creative Commons License Creative Commons