Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://dspace.kmf.uz.ua/jspui/handle/123456789/1335
Назва: | Interrelations between reading aloud and reading comprehension from the teachers’ perspective |
Автори: | Густі Ілона Huszti Ilona |
Ключові слова: | reading aloud;reading comprehension;teachers of English as a foreign language;читання вголос;розуміння прочитаного тексту;викладачі англійської як іноземної мови |
Дата публікації: | 2017 |
Вид документа: | dc.type.other.conferenceAnnouncement |
Бібліографічний опис: | In Коцур В.П. (гол. ред.): Матеріали ХХХІ. Міжнародної науково-практичної інтернет-конференції: «Тенденції та перспективи розвитку науки і освіти в умовах глобалізації». Збірник наукових праць. Випуск 31. Переяслав-Хмельницький, 2017. с. 305-308. |
Серія/номер: | ;Випуск 31. |
Короткий огляд (реферат): | Abstract. The article describes the relationships between reading aloud in English and reading comprehension. The author intends to analyse them from the perspective of teachers of English as a foreign language. Резюме. У статті розглядаються взаємозв’язки між читанням вголос та розумінням прочитаного тексту англійською мовою. Автор має намір їх проаналізувати з перспективи викладачів англійської як іноземної мови. |
Опис: | https://d6scj24zvfbbo.cloudfront.net/12ac69b5c0bec343f11779551473023e/200000195-31e1132dae/%D0%97%D0%B1i%D1%80%D0%BD%D0%B8%D0%BA%2031.pdf?ph=0a30397da1 |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.kmf.uz.ua:8080/jspui/handle/123456789/1335 |
metadata.dc.rights.uri: | http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/us/ |
Розташовується у зібраннях: | Huszti Ilona |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Huszti_I_Interrelations_between_reading_aloud_and_reading_comprehension_2017.pdf | In Коцур В.П. (гол. ред.): Матеріали ХХХІ. Міжнародної науково-практичної інтернет-конференції: «Тенденції та перспективи розвитку науки і освіти в умовах глобалізації». Збірник наукових праць. Випуск 31. Переяслав-Хмельницький, 2017. с. 305-308. | 597.14 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Ліцензія на матеріал: Ліцензія Creative Commons