Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.kmf.uz.ua/jspui/handle/123456789/1341
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorВрабель Томашuk
dc.contributor.authorTomash Vrabelen
dc.contributor.authorVrábely Tamáshu
dc.date.accessioned2021-09-29T06:26:50Z-
dc.date.available2021-09-29T06:26:50Z-
dc.date.issued2009-
dc.identifier.citationIn Проблеми романо-германської філології. Збірник наукових праць. Ужгород, Поліграфцентр «Ліра», 2009. с. 19-31.en
dc.identifier.isbn978-966-2195-75-0-
dc.identifier.urihttp://dspace.kmf.uz.ua:8080/jspui/handle/123456789/1341-
dc.description.abstractРезюме. Стаття присвячена розгляду терміна «стратегія», зокрема «комунікативна стратегія» в історичному та прагмалінгвістичному аспектах. Виділено п’ять підходів до тлумачення феномена комунікативної стратегії: текстологічний, риторичний, психологічний, когнітивний та прагмалінгвістичний. Авто виділяє 4 типи стратегій: репрезентативно-символічний, репрезентативно-іконічний, стратегія об’єктно-аналітичного наратива та стратегія суб’єктно-аналітичного наратива. Автор, який володіє різними стратегіями, може продукувати відмінні за способом організації дискурси. Такий рівень дискурсивної компетенції дозволяє автору створювати яскраві образи персонажів, які запам’ятовуються характеристиками власного мовлення.uk
dc.description.abstractAbstract. The article is devoted to the investigation of communicative strategies, their structure, approaches to their definition and particularly to the strategies of rendering emotions in the discourse of fiction. The author divides them into four main types: representative-symbolic, representative-iconic, the strategy of objective-analytical narrative and the strategy of subjective-analytical narrative. The following conclusion can be suggested – the author’s discoursive competence when he produces organizationally different discourses, changes tactics, internal strategies enables him to create vivid characters that can easily be remembered due to the characteristics of their speech.en
dc.language.isouken
dc.publisherПоліграфцентр «Ліра»en
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 United States*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/us/*
dc.subjectстратегії передачі емоційuk
dc.subjectдискурсuk
dc.subjectкомунікативна стратегіяuk
dc.subjectстратегії обробки дискурсуuk
dc.titleСтратегії передачі емоцій у дискурсі англомовних художніх творівen
dc.typedc.type.articleen
Appears in Collections:Vrábely Tamás

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Vrabely_T_Stratehii_peredachi_emotsii_u_dyskursi_anhlomovnykh_2009.pdfIn Проблеми романо-германської філології. Збірник наукових праць. Ужгород, Поліграфцентр «Ліра», 2009. с. 19-31.962.99 kBAdobe PDFView/Open


This item is licensed under a Creative Commons License Creative Commons