Ezzel az azonosítóval hivatkozhat erre a dokumentumra forrásmegjelölésben vagy hiperhivatkozás esetén: https://dspace.kmf.uz.ua/jspui/handle/123456789/1344
Cím: Іншомовна комунікативна компетенція: змістово-методичний аналіз
Szerző(k): Врабель Томаш
Tomash Vrabel
Vrábely Tamás
Kulcsszavak: іншомовна компетенція;прагматична міжкультурна компетенція;лінгвокраїнознавча лексика;соціокультурна лексика;зміст навчання;вміння;навички
Kiadás dátuma: 2011
Kiadó: Видавництво Національного університету "Острозька академія"
Típus: dc.type.researchArticle
Hivatkozás: In Наукові записки. Серія: “Філологічна”. 2011. Випуск 19. c. 424-432.
Absztrakt: Резюме. Стаття присвячена аналізу оптимальних умов навчання іноземної мови, наближених до реального спілкування з особливою увагою студентів на зміст повідомлення. Автор фокусує свою увагу на змісті навчання іноземної мови у немовному ВНЗ і доходить висновку про необхідність посилення прагматичних аспектів, зокрема прагматичної міжкультурної компетенції, яка передбачає підвищену увагу до лінгвокраїнознавчої та соціокультурної лексики на заняттях з іноземної мови.
Abstract. The article deals with the analysis of the optimal conditions for the study of a foreign language which are close to the real communication and draw the students’ attention to the content of the message. The author focuses on the content of the curriculum in foreign languages in a non-philological university and comes to the conclusion that it is necessary to foster pragmatic aspects and pragmatic cross-cultural competence which presuppose increased attention to linguistic– and sociocultural lexis during foreign-language classes.
URI: http://dspace.kmf.uz.ua:8080/jspui/handle/123456789/1344
metadata.dc.rights.uri: http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/us/
Ebben a gyűjteményben:Vrábely Tamás

Fájlok a dokumentumban:
Fájl Leírás MéretFormátum 
Vrabel_T_Inshomovna_komunikatyvna_kompetentsiia_2011.pdfIn Наукові записки. Серія: “Філологічна”. 2011. Випуск 19. c. 424-432.1.61 MBAdobe PDFMegtekintés/Megnyitás


This item is licensed under a Creative Commons License Creative Commons