Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.kmf.uz.ua/jspui/handle/123456789/1344
Назва: Іншомовна комунікативна компетенція: змістово-методичний аналіз
Автори: Врабель Томаш
Tomash Vrabel
Vrábely Tamás
Ключові слова: іншомовна компетенція;прагматична міжкультурна компетенція;лінгвокраїнознавча лексика;соціокультурна лексика;зміст навчання;вміння;навички
Дата публікації: 2011
Видавництво: Видавництво Національного університету "Острозька академія"
Вид документа: dc.type.researchArticle
Бібліографічний опис: In Наукові записки. Серія: “Філологічна”. 2011. Випуск 19. c. 424-432.
Короткий огляд (реферат): Резюме. Стаття присвячена аналізу оптимальних умов навчання іноземної мови, наближених до реального спілкування з особливою увагою студентів на зміст повідомлення. Автор фокусує свою увагу на змісті навчання іноземної мови у немовному ВНЗ і доходить висновку про необхідність посилення прагматичних аспектів, зокрема прагматичної міжкультурної компетенції, яка передбачає підвищену увагу до лінгвокраїнознавчої та соціокультурної лексики на заняттях з іноземної мови.
Abstract. The article deals with the analysis of the optimal conditions for the study of a foreign language which are close to the real communication and draw the students’ attention to the content of the message. The author focuses on the content of the curriculum in foreign languages in a non-philological university and comes to the conclusion that it is necessary to foster pragmatic aspects and pragmatic cross-cultural competence which presuppose increased attention to linguistic– and sociocultural lexis during foreign-language classes.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.kmf.uz.ua:8080/jspui/handle/123456789/1344
metadata.dc.rights.uri: http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/us/
Розташовується у зібраннях:Vrábely Tamás

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Vrabel_T_Inshomovna_komunikatyvna_kompetentsiia_2011.pdfIn Наукові записки. Серія: “Філологічна”. 2011. Випуск 19. c. 424-432.1.61 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Ліцензія на матеріал: Ліцензія Creative Commons Creative Commons