Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.kmf.uz.ua/jspui/handle/123456789/1344
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorВрабель Томашuk
dc.contributor.authorTomash Vrabelen
dc.contributor.authorVrábely Tamáshu
dc.date.accessioned2021-09-29T07:58:29Z-
dc.date.available2021-09-29T07:58:29Z-
dc.date.issued2011-
dc.identifier.citationIn Наукові записки. Серія: “Філологічна”. 2011. Випуск 19. c. 424-432.en
dc.identifier.urihttp://dspace.kmf.uz.ua:8080/jspui/handle/123456789/1344-
dc.description.abstractРезюме. Стаття присвячена аналізу оптимальних умов навчання іноземної мови, наближених до реального спілкування з особливою увагою студентів на зміст повідомлення. Автор фокусує свою увагу на змісті навчання іноземної мови у немовному ВНЗ і доходить висновку про необхідність посилення прагматичних аспектів, зокрема прагматичної міжкультурної компетенції, яка передбачає підвищену увагу до лінгвокраїнознавчої та соціокультурної лексики на заняттях з іноземної мови.uk
dc.description.abstractAbstract. The article deals with the analysis of the optimal conditions for the study of a foreign language which are close to the real communication and draw the students’ attention to the content of the message. The author focuses on the content of the curriculum in foreign languages in a non-philological university and comes to the conclusion that it is necessary to foster pragmatic aspects and pragmatic cross-cultural competence which presuppose increased attention to linguistic– and sociocultural lexis during foreign-language classes.en
dc.language.isouken
dc.publisherВидавництво Національного університету "Острозька академія"en
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 United States*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/us/*
dc.subjectіншомовна компетенціяuk
dc.subjectпрагматична міжкультурна компетенціяuk
dc.subjectлінгвокраїнознавча лексикаuk
dc.subjectсоціокультурна лексикаuk
dc.subjectзміст навчанняuk
dc.subjectвмінняuk
dc.subjectнавичкиuk
dc.titleІншомовна комунікативна компетенція: змістово-методичний аналізen
dc.typedc.type.researchArticleen
Appears in Collections:Vrábely Tamás

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Vrabel_T_Inshomovna_komunikatyvna_kompetentsiia_2011.pdfIn Наукові записки. Серія: “Філологічна”. 2011. Випуск 19. c. 424-432.1.61 MBAdobe PDFView/Open


This item is licensed under a Creative Commons License Creative Commons