Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.kmf.uz.ua/jspui/handle/123456789/1354
Назва: Англомовний художній діалогічний дискурс
Автори: Врабель Томаш
Tomash Vrabel
Vrábely Tamás
Ключові слова: авторський дискурс;діалогічний дискурс;стратегія;тактика;дискурсивні маркери
Дата публікації: 2007
Видавництво: Ужгородський національний університет
Вид документа: dc.type.article
Бібліографічний опис: In Науковий вісник Ужгородського університету. Серія: філологія. Випуск 15. Ужгород, УжНУ «Говерла». 2007. с. 94-99.
Серія/номер: Серія: філологія;Випуск 15.
Короткий огляд (реферат): Резюме. У статті представлені результати вивчення діалогу як стратегії авторського дискурсу в англійській художній прозі. Діалог розглядається як прототип вербального мистецтва, що сприяє адекватному розумінню авторської комунікативної стратегії й тактики та виявляє роль автора в контексті мовної гри.
Abstract. The article deals with literary discourse analysed in its dialogical aspect. Dialogue is treated widely, as a prototype of all verbal art. This approach makes it possible to view any literary text as a communicative event between the author and the reader, and their dialogue - as the author's strategy in creating his text. The dialogical strategy is revealed in a number of dialogical tactics associated with the author's roles, or masks which show that verbal art is a kind of language game.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.kmf.uz.ua:8080/jspui/handle/123456789/1354
metadata.dc.rights.uri: http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/us/
Розташовується у зібраннях:Vrábely Tamás

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Vrabely_T_Anhlomovnyi_khudozhnii_dialohichnyi_dyskurs_2007.pdfIn Науковий вісник Ужгородського університету. Серія: філологія. Випуск 15. Ужгород, УжНУ «Говерла». 2007. с. 94-99.1.17 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Ліцензія на матеріал: Ліцензія Creative Commons Creative Commons