Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://dspace.kmf.uz.ua/jspui/handle/123456789/1354
Назва: | Англомовний художній діалогічний дискурс |
Автори: | Врабель Томаш Tomash Vrabel Vrábely Tamás |
Ключові слова: | авторський дискурс;діалогічний дискурс;стратегія;тактика;дискурсивні маркери |
Дата публікації: | 2007 |
Видавництво: | Ужгородський національний університет |
Вид документа: | dc.type.article |
Бібліографічний опис: | In Науковий вісник Ужгородського університету. Серія: філологія. Випуск 15. Ужгород, УжНУ «Говерла». 2007. с. 94-99. |
Серія/номер: | Серія: філологія;Випуск 15. |
Короткий огляд (реферат): | Резюме. У статті представлені результати вивчення діалогу як стратегії авторського дискурсу в англійській художній прозі. Діалог розглядається як прототип вербального мистецтва, що сприяє адекватному розумінню авторської комунікативної стратегії й тактики та виявляє роль автора в контексті мовної гри. Abstract. The article deals with literary discourse analysed in its dialogical aspect. Dialogue is treated widely, as a prototype of all verbal art. This approach makes it possible to view any literary text as a communicative event between the author and the reader, and their dialogue - as the author's strategy in creating his text. The dialogical strategy is revealed in a number of dialogical tactics associated with the author's roles, or masks which show that verbal art is a kind of language game. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.kmf.uz.ua:8080/jspui/handle/123456789/1354 |
metadata.dc.rights.uri: | http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/us/ |
Розташовується у зібраннях: | Vrábely Tamás |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Vrabely_T_Anhlomovnyi_khudozhnii_dialohichnyi_dyskurs_2007.pdf | In Науковий вісник Ужгородського університету. Серія: філологія. Випуск 15. Ужгород, УжНУ «Говерла». 2007. с. 94-99. | 1.17 MB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Ліцензія на матеріал: Ліцензія Creative Commons