Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://dspace.kmf.uz.ua/jspui/handle/123456789/1359
Назва: | Застосування прогресивних ідей минулого в сучасній освітній практиці вивчення іноземних мов |
Інші назви: | Application of progressive ideas of the past in modern educational practice of studying foreign languages |
Автори: | Депчинська Іветта Depchynska Ivetta Depcsinszka Ivett |
Ключові слова: | Підкарпатська Русь;іноземні мови;метод глобалістики;полікультурне середовище;принцип природовідповідності |
Дата публікації: | 2021 |
Видавництво: | «Поліум» |
Вид документа: | dc.type.article |
Бібліографічний опис: | Депчинська Іветта: Застосування прогресивних ідей минулого в сучасній освітній практиці вивчення іноземних мов. In Науковий вісник Льотної академії. Серія: Педагогічні науки. Збірник наукових праць. 2021. Випуск 10. с. 149-154. |
Серія/номер: | Серія: Педагогічні науки;Випуск 10. |
Короткий огляд (реферат): | Резюме. У статті автор розглядає проблему застосування прогресивних ідей минулого в сучасній освітній практиці вивчення іноземних мов. Дане питання розкривається з точки зору використання методу глобалістики у загальноосвітніх закладах та в початковій школі періоду Підкарпатської Русі зокрема. Автор розкриває основні аспекти використання методу глобалістики в школах, описані різними дослідниками-поціновувачами методу глобалістики. Результати дослідження можуть бути упроваджені у практику діяльності сучасної школи та в процесі підготовки студентів-майбутніх учителів іноземних мов до роботи з учнями в умовах полікультурного середовища. Abstract. In the article the author considers the problem of application of progressive ideas of the past in modern educational practice of studying foreign languages. This issue is revealed in terms of the use of the method of global studies in secondary schools and in primary school of the period of Pidkarpatska Rus in particular. The author reveals the main aspects of the use of the method of globalisation in schools, described by various researchers who appreciate it. The results of the study can be implemented in the practice of modern school and in the process of preparing students-future teachers of foreign languages to work with students in a multicultural environment. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.kmf.uz.ua:8080/jspui/handle/123456789/1359 |
ISSN: | 2522-1477 |
metadata.dc.rights.uri: | http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/us/ |
Розташовується у зібраннях: | Depcsinszka Ivett |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Depcsinszka_I_Zastosuvannia_prohresyvnykh_idei_mynuloho_v_suchasnii_osvitnii_2021.pdf | Депчинська Іветта: Застосування прогресивних ідей минулого в сучасній освітній практиці вивчення іноземних мов. In Науковий вісник Льотної академії. Серія: Педагогічні науки. Збірник наукових праць. 2021. Випуск 10. с. 149-154. | 612.88 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Ліцензія на матеріал: Ліцензія Creative Commons