Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.kmf.uz.ua/jspui/handle/123456789/145
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorKateryna Lizaken
dc.contributor.authorЛізак Катеринаuk
dc.contributor.authorLizák Katalinhu
dc.date.accessioned2020-10-01T11:18:43Z-
dc.date.available2020-10-01T11:18:43Z-
dc.date.issued2013-
dc.identifier.citationIn Формула компетентності перекладача. Матеріали ІV Міжнародної науково-методичної конференції. 27 березня 2013 р. Київ, НТУУ «КПІ», 2013. с.151-153.en
dc.identifier.urihttp://dspace.kmf.uz.ua:8080/jspui/handle/123456789/145-
dc.description.abstractAbstract. The present article is based partly upon the study of relevant academic literature but is mainly the result of teaching practice of English as a foreign language at different levels with a variety of age groups, and aims at sharing certain ideas to consider and discuss while working in a forerign languge classroom. In addition, an attempt will be made to reflect on some aspects of the English language education from a different perspective, namely shifting the emphasis from the method of teaching to the material of instructing, i.e. from how to tech to what to teach.en
dc.language.isoenen
dc.publisherНаціональний технічний університет України «Київський політехнічний інститут»en
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 United States*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/us/*
dc.subjectmethod of teachingen
dc.subjectmaterial of instructingen
dc.subjectcollocationsen
dc.subjectlanguage teaching classroomen
dc.subjectforeign language instructionen
dc.titleCertain questions awaiting answers in the foreign language classroomen
dc.typedc.type.conferenceAnnouncementen
Appears in Collections:Lizák Katalin

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Lizak_K_Certain_questions_awaiting_answers_2013.pdfIn Формула компетентності перекладача. Матеріали ІV Міжнародної науково-методичної конференції. 27 березня 2013 р. Київ, НТУУ «КПІ», 2013. с.151-153.3.54 MBAdobe PDFView/Open


This item is licensed under a Creative Commons License Creative Commons