Please use this identifier to cite or link to this item:
https://dspace.kmf.uz.ua/jspui/handle/123456789/153
Title: | Особливості перекладу англійської освітньої термінології українською та угорською мовами |
Authors: | Світлана Мишко Лізак Катерина Svitlana Myshko Kateryna Lizak Lizák Katalin |
Keywords: | освітня термінологія;особливості перекладу;лексичний еквівалент;система освіти;науковий ступінь |
Issue Date: | 2019 |
Publisher: | CPN Publishing Group |
Type: | dc.type.extendedAbstract |
Citation: | Світлана Мишко, Лізак Катерина: Особливості перекладу англійської освітньої термінології українською та угорською мовами. In Komarytskyy M. L. (ed.): Perspectives of world science and education. Abstracts of III International Scientific and Practical Conference Osaka, Japan 27-29 November 2019. CPN Publishing Group. Osaka, 2019. pp. 670-677. |
Abstract: | Резюме. В статті розглядаються особливості перекладу англійської освітньої термінології українською та угорською мовами. Автори підкреслюють, що відмінності в системах освіти безпосередньо впливають на освітню лексику, що призводить до неточностей перекладу академічних термінів. При дослідженні були проаналізовані особливості перекладу українською та угорською мовами термінів, пов’язаних із ступенями вищої освіти, університетськими структурами та професорсько-викладацьким складом вищого навчального закладу. |
URI: | http://dspace.kmf.uz.ua:8080/jspui/handle/123456789/153 |
ISBN: | 978-4-9783419-8-3 |
metadata.dc.rights.uri: | http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/us/ |
Appears in Collections: | Lizák Katalin |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Lizak_K_Svitlana_M_Osoblyvosti_perekladu_anhliiskoi_osvitnoi_terminolohii_2019.pdf | Світлана Мишко, Лізак Катерина: Особливості перекладу англійської освітньої термінології українською та угорською мовами. In Komarytskyy M. L. (ed.): Perspectives of world science and education. Abstracts of III International Scientific and Practical Conference Osaka, Japan 27-29 November 2019. CPN Publishing Group. Osaka, 2019. pp. 670-677. | 617.02 kB | Adobe PDF | View/Open |
This item is licensed under a Creative Commons License