Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://dspace.kmf.uz.ua/jspui/handle/123456789/153
Назва: | Особливості перекладу англійської освітньої термінології українською та угорською мовами |
Автори: | Світлана Мишко Лізак Катерина Svitlana Myshko Kateryna Lizak Lizák Katalin |
Ключові слова: | освітня термінологія;особливості перекладу;лексичний еквівалент;система освіти;науковий ступінь |
Дата публікації: | 2019 |
Видавництво: | CPN Publishing Group |
Вид документа: | dc.type.extendedAbstract |
Бібліографічний опис: | Світлана Мишко, Лізак Катерина: Особливості перекладу англійської освітньої термінології українською та угорською мовами. In Komarytskyy M. L. (ed.): Perspectives of world science and education. Abstracts of III International Scientific and Practical Conference Osaka, Japan 27-29 November 2019. CPN Publishing Group. Osaka, 2019. pp. 670-677. |
Короткий огляд (реферат): | Резюме. В статті розглядаються особливості перекладу англійської освітньої термінології українською та угорською мовами. Автори підкреслюють, що відмінності в системах освіти безпосередньо впливають на освітню лексику, що призводить до неточностей перекладу академічних термінів. При дослідженні були проаналізовані особливості перекладу українською та угорською мовами термінів, пов’язаних із ступенями вищої освіти, університетськими структурами та професорсько-викладацьким складом вищого навчального закладу. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.kmf.uz.ua:8080/jspui/handle/123456789/153 |
ISBN: | 978-4-9783419-8-3 |
metadata.dc.rights.uri: | http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/us/ |
Розташовується у зібраннях: | Lizák Katalin |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Lizak_K_Svitlana_M_Osoblyvosti_perekladu_anhliiskoi_osvitnoi_terminolohii_2019.pdf | Світлана Мишко, Лізак Катерина: Особливості перекладу англійської освітньої термінології українською та угорською мовами. In Komarytskyy M. L. (ed.): Perspectives of world science and education. Abstracts of III International Scientific and Practical Conference Osaka, Japan 27-29 November 2019. CPN Publishing Group. Osaka, 2019. pp. 670-677. | 617.02 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Ліцензія на матеріал: Ліцензія Creative Commons