Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.kmf.uz.ua/jspui/handle/123456789/1545
Назва: Особливості організації проблемного навчання на уроках у початковій школі
Інші назви: A problémaközös tanulás megszervezésének jellemzői az általános iskolai órákon
Автори: Нам'як Рената
Námják Renáta
Ключові слова: problémaközpontú oktatás;általános iskola;kognitív képességek fejlesztése;проблемне навчання;початкова школа
Дата публікації: 2021
Видавництво: Pedagógia és Pszichológia Tanszék
Вид документа: dc.type.bachelor
Бібліографічний опис: Námják Renáta: Особливості організації проблемного навчання на уроках у початковій школі. Pedagógia és Pszichológia Tanszék, Beregszász, 2021. 88 p.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.kmf.uz.ua:8080/jspui/handle/123456789/1545
metadata.dc.rights.uri: http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/us/
Розташовується у зібраннях:Általános Pedagógia és tanítói Tanszéki csoport

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Namjak_R_A_problemakozos_tanulas_2021.pdfNámják Renáta: Особливості організації проблемного навчання на уроках у початковій школі. Pedagógia és Pszichológia Tanszék, Beregszász, 2021. 88 p.30.85 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Ліцензія на матеріал: Ліцензія Creative Commons Creative Commons