Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://dspace.kmf.uz.ua/jspui/handle/123456789/1545
Назва: | Особливості організації проблемного навчання на уроках у початковій школі |
Інші назви: | A problémaközös tanulás megszervezésének jellemzői az általános iskolai órákon |
Автори: | Нам'як Рената Námják Renáta |
Ключові слова: | problémaközpontú oktatás;általános iskola;kognitív képességek fejlesztése;проблемне навчання;початкова школа |
Дата публікації: | 2021 |
Видавництво: | Pedagógia és Pszichológia Tanszék |
Вид документа: | dc.type.bachelor |
Бібліографічний опис: | Námják Renáta: Особливості організації проблемного навчання на уроках у початковій школі. Pedagógia és Pszichológia Tanszék, Beregszász, 2021. 88 p. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.kmf.uz.ua:8080/jspui/handle/123456789/1545 |
metadata.dc.rights.uri: | http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/us/ |
Розташовується у зібраннях: | Általános Pedagógia és tanítói Tanszéki csoport |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Namjak_R_A_problemakozos_tanulas_2021.pdf | Námják Renáta: Особливості організації проблемного навчання на уроках у початковій школі. Pedagógia és Pszichológia Tanszék, Beregszász, 2021. 88 p. | 30.85 MB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Ліцензія на матеріал: Ліцензія Creative Commons