Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.kmf.uz.ua/jspui/handle/123456789/1545
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorНам'як Ренатаuk
dc.contributor.authorNámják Renátahu
dc.date.accessioned2022-01-25T08:06:06Z-
dc.date.available2022-01-25T08:06:06Z-
dc.date.issued2021-
dc.identifier.citationNámják Renáta: Особливості організації проблемного навчання на уроках у початковій школі. Pedagógia és Pszichológia Tanszék, Beregszász, 2021. 88 p.en
dc.identifier.urihttp://dspace.kmf.uz.ua:8080/jspui/handle/123456789/1545-
dc.language.isouken
dc.publisherPedagógia és Pszichológia Tanszéken
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 United States*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/us/*
dc.subjectproblémaközpontú oktatáshu
dc.subjectáltalános iskolahu
dc.subjectkognitív képességek fejlesztésehu
dc.subjectпроблемне навчанняuk
dc.subjectпочаткова школаuk
dc.titleОсобливості організації проблемного навчання на уроках у початковій школіen
dc.title.alternativeA problémaközös tanulás megszervezésének jellemzői az általános iskolai órákonen
dc.typedc.type.bacheloren
Appears in Collections:Általános Pedagógia és tanítói Tanszéki csoport

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Namjak_R_A_problemakozos_tanulas_2021.pdfNámják Renáta: Особливості організації проблемного навчання на уроках у початковій школі. Pedagógia és Pszichológia Tanszék, Beregszász, 2021. 88 p.30.85 MBAdobe PDFView/Open


This item is licensed under a Creative Commons License Creative Commons