Please use this identifier to cite or link to this item:
https://dspace.kmf.uz.ua/jspui/handle/123456789/1545
Title: | Особливості організації проблемного навчання на уроках у початковій школі |
Other Titles: | A problémaközös tanulás megszervezésének jellemzői az általános iskolai órákon |
Authors: | Нам'як Рената Námják Renáta |
Keywords: | problémaközpontú oktatás;általános iskola;kognitív képességek fejlesztése;проблемне навчання;початкова школа |
Issue Date: | 2021 |
Publisher: | Pedagógia és Pszichológia Tanszék |
Type: | dc.type.bachelor |
Citation: | Námják Renáta: Особливості організації проблемного навчання на уроках у початковій школі. Pedagógia és Pszichológia Tanszék, Beregszász, 2021. 88 p. |
URI: | http://dspace.kmf.uz.ua:8080/jspui/handle/123456789/1545 |
metadata.dc.rights.uri: | http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/us/ |
Appears in Collections: | Általános Pedagógia és tanítói Tanszéki csoport |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Namjak_R_A_problemakozos_tanulas_2021.pdf | Námják Renáta: Особливості організації проблемного навчання на уроках у початковій школі. Pedagógia és Pszichológia Tanszék, Beregszász, 2021. 88 p. | 30.85 MB | Adobe PDF | View/Open |
This item is licensed under a Creative Commons License