Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://dspace.kmf.uz.ua/jspui/handle/123456789/1558
Назва: | Особливості організації навчально-виховного процесу початкової освіти України-Фінляндії |
Інші назви: | Ukrajna és Finnország elemi oktatási rendszerének összehasonlító elemzése |
Автори: | Фролова Крістіна Frolova Krisztina |
Ключові слова: | elemi oktatási rendszer;összehasonlító pedagógia;Finnország;Ukrajna;навчально-виховний процес;початкова освіта;Фінляндія;Україна |
Дата публікації: | 2021 |
Видавництво: | Pedagógia és Pszichológia Tanszék |
Вид документа: | dc.type.master |
Бібліографічний опис: | Frolova Krisztina: Особливості організації навчально-виховного процесу початкової освіти України-Фінляндії. Pedagógia és Pszichológia Tanszék, Beregszász, 2021. 115 p. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.kmf.uz.ua:8080/jspui/handle/123456789/1558 |
metadata.dc.rights.uri: | http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/us/ |
Розташовується у зібраннях: | Általános pedagógia és tanítói tanszéki csoport |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Frolova_K_Ukrajna_es_Finnorszag_2021.pdf | Frolova Krisztina: Особливості організації навчально-виховного процесу початкової освіти України-Фінляндії. Pedagógia és Pszichológia Tanszék, Beregszász, 2021. 115 p. | 38.54 MB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Ліцензія на матеріал: Ліцензія Creative Commons