Please use this identifier to cite or link to this item:
https://dspace.kmf.uz.ua/jspui/handle/123456789/1634
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Щука Галина | uk |
dc.contributor.author | Scsuka Halina | hu |
dc.contributor.author | Shchuka Halyna | en |
dc.date.accessioned | 2022-02-07T08:49:44Z | - |
dc.date.available | 2022-02-07T08:49:44Z | - |
dc.date.issued | 2021 | - |
dc.identifier.citation | In Сталий розвиток туризму на засадах партнерства: освіта, наука, практика. Матеріали ІІ Міжнародної науково-практичної конференції (27-29 жовтня 2021 р.). Львів, ЛТЕУ, 2021. с. 148-150. | en |
dc.identifier.isbn | 978-617-602-302-9 | - |
dc.identifier.uri | http://dspace.kmf.uz.ua:8080/jspui/handle/123456789/1634 | - |
dc.description.abstract | Резюме. Онлайн освіта з’явилася задовго до пандемії, і тривалий час існувала як доповнюючий елемент до традиційної освіти офлайн. Так, коли в 2014 році евакуйовані виші опановували методики дистанційного навчання, вже було у кого вчитися. Нажаль тоді не було напрацьовано вітчизняний стандарт онлайн освіти, який міг би стати зразком з поширенням пандемії. | uk |
dc.language.iso | uk | en |
dc.publisher | ЛТЕУ | en |
dc.rights | Attribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 United States | * |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/us/ | * |
dc.subject | Інфоциганщина в туризмі | uk |
dc.subject | влада | uk |
dc.subject | освіта | uk |
dc.subject | наука | uk |
dc.title | Інфоциганщина в туризмі як відсутність партнерства влади, освіти, науки і практики | en |
dc.type | dc.type.extendedAbstract | en |
Appears in Collections: | Scsuka Halina |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Shchuka_H_Infotsyhanshchyna_v_turyzmi_yak_vidsutnist_partnerstva_vlady_osvity_2021.pdf | In Сталий розвиток туризму на засадах партнерства: освіта, наука, практика. Матеріали ІІ Міжнародної науково-практичної конференції (27-29 жовтня 2021 р.). Львів, ЛТЕУ, 2021. с. 148-150. | 1.17 MB | Adobe PDF | View/Open |
This item is licensed under a Creative Commons License