Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.kmf.uz.ua/jspui/handle/123456789/1635
Title: Контроль якості послуг в ресторанному бізнесі
Authors: Безрученков Юрій
Bezruchenkov Yuriy
Щука Галина
Shchuka Halyna
Scsuka Halina
Keywords: якість послуг;бізнес;ресторанний бізнес
Issue Date: 2021
Type: dc.type.extendedAbstract
Citation: In Trends and prospects development of science and practice in modern environment. Abstracts of X International Scientific and Practical Conference. Geneva, Switzerland (November 22 – 24, 2021). Geneva, 2021. pp. 391-393.
Abstract: Резюме. Якість послуг – це складний економічний термін, який використовується в тих випадках, коли потрібно підібрати механізм задоволення потреб клієнтів. Така категорія важлива при здійсненні оцінки кінцевих результатів ти чи інших виробничих процесів або ж їхніх окремих операцій. Якість послуг також грає певну роль при виборі стратегії розвитку підприємства та визначення наявності резервів щодо поліпшення ефективності роботи.
URI: http://dspace.kmf.uz.ua:8080/jspui/handle/123456789/1635
ISBN: 978-9-40363-340-4
metadata.dc.rights.uri: http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/us/
Appears in Collections:Scsuka Halina

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Shchuka_H_Kontrol_yakosti_posluh_v_restorannomu_biznesi_2021.pdfIn Trends and prospects development of science and practice in modern environment. Abstracts of X International Scientific and Practical Conference. Geneva, Switzerland (November 22 – 24, 2021). Geneva, 2021. pp. 391-393.1.05 MBAdobe PDFView/Open


This item is licensed under a Creative Commons License Creative Commons