Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.kmf.uz.ua/jspui/handle/123456789/1635
Назва: Контроль якості послуг в ресторанному бізнесі
Автори: Безрученков Юрій
Bezruchenkov Yuriy
Щука Галина
Shchuka Halyna
Scsuka Halina
Ключові слова: якість послуг;бізнес;ресторанний бізнес
Дата публікації: 2021
Вид документа: dc.type.extendedAbstract
Бібліографічний опис: In Trends and prospects development of science and practice in modern environment. Abstracts of X International Scientific and Practical Conference. Geneva, Switzerland (November 22 – 24, 2021). Geneva, 2021. pp. 391-393.
Короткий огляд (реферат): Резюме. Якість послуг – це складний економічний термін, який використовується в тих випадках, коли потрібно підібрати механізм задоволення потреб клієнтів. Така категорія важлива при здійсненні оцінки кінцевих результатів ти чи інших виробничих процесів або ж їхніх окремих операцій. Якість послуг також грає певну роль при виборі стратегії розвитку підприємства та визначення наявності резервів щодо поліпшення ефективності роботи.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.kmf.uz.ua:8080/jspui/handle/123456789/1635
ISBN: 978-9-40363-340-4
metadata.dc.rights.uri: http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/us/
Розташовується у зібраннях:Scsuka Halina

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Shchuka_H_Kontrol_yakosti_posluh_v_restorannomu_biznesi_2021.pdfIn Trends and prospects development of science and practice in modern environment. Abstracts of X International Scientific and Practical Conference. Geneva, Switzerland (November 22 – 24, 2021). Geneva, 2021. pp. 391-393.1.05 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Ліцензія на матеріал: Ліцензія Creative Commons Creative Commons