Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.kmf.uz.ua/jspui/handle/123456789/1635
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorБезрученков Юрійuk
dc.contributor.authorBezruchenkov Yuriyen
dc.contributor.authorЩука Галинаuk
dc.contributor.authorShchuka Halynaen
dc.contributor.authorScsuka Halinahu
dc.date.accessioned2022-02-07T09:19:55Z-
dc.date.available2022-02-07T09:19:55Z-
dc.date.issued2021-
dc.identifier.citationIn Trends and prospects development of science and practice in modern environment. Abstracts of X International Scientific and Practical Conference. Geneva, Switzerland (November 22 – 24, 2021). Geneva, 2021. pp. 391-393.en
dc.identifier.isbn978-9-40363-340-4-
dc.identifier.urihttp://dspace.kmf.uz.ua:8080/jspui/handle/123456789/1635-
dc.description.abstractРезюме. Якість послуг – це складний економічний термін, який використовується в тих випадках, коли потрібно підібрати механізм задоволення потреб клієнтів. Така категорія важлива при здійсненні оцінки кінцевих результатів ти чи інших виробничих процесів або ж їхніх окремих операцій. Якість послуг також грає певну роль при виборі стратегії розвитку підприємства та визначення наявності резервів щодо поліпшення ефективності роботи.uk
dc.language.isouken
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 United States*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/us/*
dc.subjectякість послугuk
dc.subjectбізнесuk
dc.subjectресторанний бізнесuk
dc.titleКонтроль якості послуг в ресторанному бізнесіen
dc.typedc.type.extendedAbstracten
Appears in Collections:Scsuka Halina

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Shchuka_H_Kontrol_yakosti_posluh_v_restorannomu_biznesi_2021.pdfIn Trends and prospects development of science and practice in modern environment. Abstracts of X International Scientific and Practical Conference. Geneva, Switzerland (November 22 – 24, 2021). Geneva, 2021. pp. 391-393.1.05 MBAdobe PDFView/Open


This item is licensed under a Creative Commons License Creative Commons