Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.kmf.uz.ua/jspui/handle/123456789/1636
Назва: Професійна підготовка вчителя у контексті євроінтеграційних процесів
Інші назви: Professional teacher training in the context of euro-integration processes
Profesjonalne przygotowanie nauczyciela w kontekście procesów integracji europejskiej
Автори: Кучай Олександр
Орос Ільдіко
Кучай Тетяна
Kuchai Oleksandr
Oros Ildiko
Kuchai Tatiana
Kucsáj Olekszandr
Orosz Ildikó
Kucsáj Tetjána
Ключові слова: учитель;професійна підготовка;освіта;навчальний процес;teacher;vocational training;education;educational process
Дата публікації: 2020
Видавництво: Kujawska Szkoła Wyższa we Włocławku
Вид документа: dc.type.study
Бібліографічний опис: In Zeszyty Naukowe KSW. Seria C: Nauki pedagogiczne. 2020. Tom L, Zeszyt 17. Współczesne problemy polskiej i europejskiej pedagogiki. s. 165-174.
Серія/номер: Seria C: Nauki pedagogiczne;Tom L, Zeszyt 17.
Короткий огляд (реферат): Резюме. У статті виявлено теоретичні засади професійної підготовки вчителя у контексті євроінтеграційних процесів. Сучасний учитель повинен володіти як теоретичними інноваційними підходами до організації навчання, так і практичними технологіями, які доцільно застосовувати в навчальному процесі. Виокремлено три парадигмальні зміни педагогічної освіти. Професійна підготовка вчителів зосереджена на розвитку таких якостей і рис, як професіоналізм, творчість, рефлексія, креативність, самостійність, незалежність, терпимість, відкритість, комунікативність.
Abstract. The article reveals the theoretical foundations of teacher training in the context of European integration processes. A modern teacher must possess both theoretical innovative approaches to the organization of learning, and practical technologies that are appropriate to apply in the learning process. There are three paradigmatic changes in pedagogical education. The professional training of teachers focuses on the development of such qualities and features as professionalism, creativity, reflection, creativity, autonomy, independence, tolerance, openness, communicative.
Streszczenie. Artykuł przedstawia teoretyczne podstawy przygotowania nauczycieli w kontekście procesów integraqi europejskiej. Współczesny nauczyciel musi posiadać zarówno teoretyczne, jak i innowacyjne podejście do organizacji uczenia się oraz praktyczne technologie, które są celowe do zastosowania w procesie uczenia się. Istnieją trzy paradygmatyczne zmiany w edukacji pedagogicznej. Szkolenie nauczycieli koncentruje się na rozwoju takich cech i funkcji, jak profesjonalizm, kreatywność, refleksja, samodzielność, niezależność, tolerancja, otwartość, komunikacja.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.kmf.uz.ua:8080/jspui/handle/123456789/1636
ISSN: 2543-585X
metadata.dc.rights.uri: http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/us/
Розташовується у зібраннях:Kucsáj Tetjána
Orosz Ildikó

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Kucsaj_O_Orosz_I_Kucsaj_T_Profesiina_pidhotovka_vchytelia_u_konteksti_2020.pdfIn Zeszyty Naukowe KSW. Seria C: Nauki pedagogiczne. 2020. Tom L, Zeszyt 17. Współczesne problemy polskiej i europejskiej pedagogiki. s. 165-174.431.74 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Ліцензія на матеріал: Ліцензія Creative Commons Creative Commons