Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.kmf.uz.ua/jspui/handle/123456789/1679
Title: До питання регіонального туристичного брендування в Україні
Authors: Сокол Тетяна
Tetyana Sokol
Щука Галина
Shchuka Halyna
Scsuka Halina
Keywords: туристичний бренд України;Україна;бренд
Issue Date: 2020
Publisher: ЛІЕТ
Type: dc.type.other.conferenceAnnouncement
Citation: In Туристичний бренд як фактор формування позитивного іміджу України на світовому ринку. Матеріали ІІ Всеукраїнської науково-практичної інтернет конференції 20 лютого 2020 року, Львів. Львів, ЛІЕТ, 2020. c. 61-64.
Abstract: Резюме. Формування туристичного образу держави має велике значення для створення позитивного іміджу її туристичного продукту на світовому ринку. Створення національного бренду слід починати з розробки туристичних брендів її центрів і регіонів. На жаль, поки що регіональне туристичне брендування в Україні знаходиться на початковому етапі і потребує подальшої підтримки цього процесу на рівні тріади «держава-громадськість-бізнес».
URI: http://dspace.kmf.uz.ua:8080/jspui/handle/123456789/1679
metadata.dc.rights.uri: http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/us/
Appears in Collections:Scsuka Halina

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Shchuka_H_Do_pytannia_rehionalnoho_turystychnoho_brenduvannia_v_Ukraini_2020.pdfIn Туристичний бренд як фактор формування позитивного іміджу України на світовому ринку. Матеріали ІІ Всеукраїнської науково-практичної інтернет конференції 20 лютого 2020 року, Львів. Львів, ЛІЕТ, 2020. c. 61-64.1.07 MBAdobe PDFView/Open


This item is licensed under a Creative Commons License Creative Commons