Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.kmf.uz.ua/jspui/handle/123456789/1679
Назва: До питання регіонального туристичного брендування в Україні
Автори: Сокол Тетяна
Tetyana Sokol
Щука Галина
Shchuka Halyna
Scsuka Halina
Ключові слова: туристичний бренд України;Україна;бренд
Дата публікації: 2020
Видавництво: ЛІЕТ
Вид документа: dc.type.other.conferenceAnnouncement
Бібліографічний опис: In Туристичний бренд як фактор формування позитивного іміджу України на світовому ринку. Матеріали ІІ Всеукраїнської науково-практичної інтернет конференції 20 лютого 2020 року, Львів. Львів, ЛІЕТ, 2020. c. 61-64.
Короткий огляд (реферат): Резюме. Формування туристичного образу держави має велике значення для створення позитивного іміджу її туристичного продукту на світовому ринку. Створення національного бренду слід починати з розробки туристичних брендів її центрів і регіонів. На жаль, поки що регіональне туристичне брендування в Україні знаходиться на початковому етапі і потребує подальшої підтримки цього процесу на рівні тріади «держава-громадськість-бізнес».
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.kmf.uz.ua:8080/jspui/handle/123456789/1679
metadata.dc.rights.uri: http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/us/
Розташовується у зібраннях:Scsuka Halina

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Shchuka_H_Do_pytannia_rehionalnoho_turystychnoho_brenduvannia_v_Ukraini_2020.pdfIn Туристичний бренд як фактор формування позитивного іміджу України на світовому ринку. Матеріали ІІ Всеукраїнської науково-практичної інтернет конференції 20 лютого 2020 року, Львів. Львів, ЛІЕТ, 2020. c. 61-64.1.07 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Ліцензія на матеріал: Ліцензія Creative Commons Creative Commons