Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.kmf.uz.ua/jspui/handle/123456789/1679
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorСокол Тетянаuk
dc.contributor.authorTetyana Sokolen
dc.contributor.authorЩука Галинаuk
dc.contributor.authorShchuka Halynaen
dc.contributor.authorScsuka Halinahu
dc.date.accessioned2022-02-28T10:59:13Z-
dc.date.available2022-02-28T10:59:13Z-
dc.date.issued2020-
dc.identifier.citationIn Туристичний бренд як фактор формування позитивного іміджу України на світовому ринку. Матеріали ІІ Всеукраїнської науково-практичної інтернет конференції 20 лютого 2020 року, Львів. Львів, ЛІЕТ, 2020. c. 61-64.en
dc.identifier.urihttp://dspace.kmf.uz.ua:8080/jspui/handle/123456789/1679-
dc.description.abstractРезюме. Формування туристичного образу держави має велике значення для створення позитивного іміджу її туристичного продукту на світовому ринку. Створення національного бренду слід починати з розробки туристичних брендів її центрів і регіонів. На жаль, поки що регіональне туристичне брендування в Україні знаходиться на початковому етапі і потребує подальшої підтримки цього процесу на рівні тріади «держава-громадськість-бізнес».uk
dc.language.isouken
dc.publisherЛІЕТen
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 United States*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/us/*
dc.subjectтуристичний бренд Україниuk
dc.subjectУкраїнаuk
dc.subjectбрендuk
dc.titleДо питання регіонального туристичного брендування в Україніen
dc.typedc.type.other.conferenceAnnouncementen
Appears in Collections:Scsuka Halina

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Shchuka_H_Do_pytannia_rehionalnoho_turystychnoho_brenduvannia_v_Ukraini_2020.pdfIn Туристичний бренд як фактор формування позитивного іміджу України на світовому ринку. Матеріали ІІ Всеукраїнської науково-практичної інтернет конференції 20 лютого 2020 року, Львів. Львів, ЛІЕТ, 2020. c. 61-64.1.07 MBAdobe PDFView/Open


This item is licensed under a Creative Commons License Creative Commons