Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://dspace.kmf.uz.ua/jspui/handle/123456789/169
Назва: | The influence of social background on learning a foreign language |
Автори: | Siladi Vasyl Szilágyi László Сіладі Василь |
Ключові слова: | motivation;language strategy;education;condition;knowledge;curriculum;development;success;support |
Дата публікації: | 2019 |
Видавництво: | Skleněný Můstek-MCNlP |
Вид документа: | dc.type.article |
Бібліографічний опис: | In L. N. Katjuhin, I. A. Salov, I. S. Danilova, N. S. Burina (eds.): ADVANCES OF SCIENCE. Proceedings of articles the international scientific conference. Czech Republic, Karlovy Vary – Ukraine, Kyiv, 5 April 2019. Karlovy Vary-Kyiv, Skleněný Můstek-MCNlP, 2019. pp. 237-244. |
Короткий огляд (реферат): | Abstract. School can play an important role in the formation, conservation or mitigation of social differences among students. The school is the institution where these social differences are best observed and measured. [3] Nowadays, the increase in differences between students is rising, and the reason for this trend is strong school selection. Nowadays, parents and their children can choose the right one from a multitude of schools, and this increases the proportion of pupils in so-called 'elite' schools, while others can attend less quality education. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.kmf.uz.ua:8080/jspui/handle/123456789/169 |
ISBN: | 978-80-7534-078-8 |
metadata.dc.rights.uri: | http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/us/ |
Розташовується у зібраннях: | Szilágyi László |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Szilagyi_L_The_influence_of_social_background_on_learning_2019.pdf | In L. N. Katjuhin, I. A. Salov, I. S. Danilova, N. S. Burina (eds.): ADVANCES OF SCIENCE. Proceedings of articles the international scientific conference. Czech Republic, Karlovy Vary – Ukraine, Kyiv, 5 April 2019. Karlovy Vary-Kyiv, Skleněný Můstek-MCNlP, 2019. pp. 237-244. | 1.84 MB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Ліцензія на матеріал: Ліцензія Creative Commons