Please use this identifier to cite or link to this item:
https://dspace.kmf.uz.ua/jspui/handle/123456789/1757
Title: | Граматичний аспект вивчення іноземної (англійської) мови: від теорії до практики |
Other Titles: | Grammatical aspect of learning a foreign (English) language: from theory to practice |
Authors: | Гнатик Каталін Фодор Катерина Katalin Hnatyk Kateryna Fodor Hnatik Katalin Fodor Katalin |
Keywords: | іноземна мова;граматика;тексти професійної спрямованості;граматичні навички;комунікація |
Issue Date: | 2022 |
Publisher: | Видавничий дім «Гельветика» |
Type: | dc.type.article |
Citation: | Гнатик Каталін, Фодор Катерина: Граматичний аспект вивчення іноземної (англійської) мови: від теорії до практики. In Актуальні питання гуманітарних наук: міжвузівський збірник наукових праць молодих вчених Дрогобицького державного педагогічного університету імені Івана Франка. 2022. Випуск 49., Том 1. с. 165-170. |
Series/Report no.: | ;Випуск 49., Том 1. |
Abstract: | Резюме. У статті актуалізовано необхідність удосконалення граматичного аспекту вивчення іноземної мови. Це підтверджено тим, що в сучасних умовах вивчення іноземної мови головну роль набувають навички ділової комунікації в усній та письмовій формах, володіння якими неможливе без сформованих граматичних навичок. Встановлено, що в сучасних умовах очевидним та загальновизнаним є той факт, що граматичний аспект виконує значну роль у навчанні іноземної мови, оскільки граматичні навички та вміння є найважливішим компонентом мовних умінь (читання, говоріння, аудіювання та письма). На основі узагальнення досвіду сучасних науковцівметодистів і власного педагогічного досвіду підсумовано, що формування граматичних навичок – це складний і тривалий процес, тому завдання викладача полягає в підборі такого комплексу вправ, які б максимально швидко та ефективно допомогли студентам опанувати граматику іноземної мови з її подальшим використанням в комунікативних ситуаціях. У статті на основі здійсненого аналізу науково-методичної літератури виявлено специфіку граматичного аспекту вивчення іноземної мови, умови та етапи формування й удосконалення граматичних умінь і навичок, типи вправ для досягнення поставлених цілей. Мета статті полягає аналізі існуючих підходів до граматичного аспекту вивчення іноземної (англійської) мови та розробці комплексу вправ щодо вдосконалення граматичних навичок та розвитку умінь студентів закладів вищої освіти. З метою вдосконалення граматичного аспекту вивчення іноземної мови запропоновано використання технології «перевернутого класу» на основі електронного курсу з дисципліни «Іноземна мова» в LMS Moodle та комплексу комунікативних вправ на основі текстів професійної спрямованості з метою підвищення інтересу та мотивації студентів до вивчення іноземної мови. Перспективами подальших досліджень визначено створення комплексу вправ на основі пізнавальних текстів професійної спрямованості для вдосконалення граматичних навичок і розвитку мовленнєвих умінь студентів різних напрямів підготовки. Abstract. The article highlights the need to improve the grammatical aspect of learning a foreign language. That is proved with the fact that in modern conditions the skills of business communication in oral and written forms, mastering of which is impossible without formed grammatical skills, taking a place in learning a foreign language. It has been established that in modern conditions it is obvious and generally accepted that the grammatical aspect of a foreign language plays a significant role in foreign language teaching, as grammatical skills and abilities are the most important component of language skills (reading, speaking, listening and writing). On the basis of generalization of the experience of modern scientists-methodologists and own pedagogical experience it has been summarized that formation of grammatical skills is a compound and long-lasting process, that is why the task of the teacher is to select such a complex of exercises that would help students quickly and effectively master the grammar of a foreign language with its further use in communicative situations. On the basis of the provided in the article analysis of scientific and methodical literature a specific of grammatical aspect in learning a foreign language, conditions and stages of formation of grammatical aspect of learning a foreign language, conditions and stages and improving the grammatical abilities and skills, types of exercises for achieving the set goals, has been revealed The purpose of article is in analyzing different approaches for the grammatical aspect of learning a foreign (English) language and forming a complex of exercises on improving grammatical skills and developing of skills of students of the institutions of higher education. In order to improve the grammatical aspect of learning a foreign language, using a technology of «inverted class» on the basis of electronic course on the discipline of «Foreign Language» in the LMS Moodle and the complex of communicative exercises on the basis of professional orientation texts in order to increase the interest and motivation of students for learning a foreign language have been proposed. The prospects for further studies determine the creation of a complex of exercises based on cognitive of professional orientation texts to improve grammar skills and development of speech skills of students in various fields of training. |
URI: | http://dspace.kmf.uz.ua:8080/jspui/handle/123456789/1757 |
ISSN: | 2308-4855 (Print) 2308-4863 (Online) |
metadata.dc.rights.uri: | http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/us/ |
Appears in Collections: | Fodor Katalin Hnatik Katalin |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Hnatik_K_Fodor_K_Hramatychnyi_aspekt_vyvchennia_inozemnoi_anhliiskoi_movy_2022.pdf | Гнатик Каталін, Фодор Катерина: Граматичний аспект вивчення іноземної (англійської) мови: від теорії до практики. In Актуальні питання гуманітарних наук: міжвузівський збірник наукових праць молодих вчених Дрогобицького державного педагогічного університету імені Івана Франка. 2022. Випуск 49., Том 1. с. 165-170. | 365.48 kB | Adobe PDF | View/Open |
This item is licensed under a Creative Commons License