Please use this identifier to cite or link to this item:
https://dspace.kmf.uz.ua/jspui/handle/123456789/183
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Барань Адальберт | uk |
dc.contributor.author | Bárány Béla | hu |
dc.contributor.author | Baran Adalbert | en |
dc.date.accessioned | 2020-10-05T12:48:58Z | - |
dc.date.available | 2020-10-05T12:48:58Z | - |
dc.date.issued | 2002 | - |
dc.identifier.citation | In М. І. Шкіль (відп. ред.): Молодь, освіта, наука, культура і національна саомосвідомість. Збірник матеріалів Всеукраїнської науково-практичної конференції, Київ, 22-23 квітня 2002 р. Том 1. Київ, Видавництво Європейського університету, 2002. с. 5-7. | en |
dc.identifier.uri | http://dspace.kmf.uz.ua:8080/jspui/handle/123456789/183 | - |
dc.description | https://opac3.brff.monguz.hu:443/hu/record/-/record/bibBRF00006276 | en |
dc.description.abstract | Резюме. Викладач філолог у першу чергу має звернути увагу на слово як засіб виховання. Слово – це вершина людяності. Завдання школи і вищих навчальних закладів – навчити учнів (студентів) відчувати красу, поетичну силу, аромат, найтонші відтінки, музику слова. | uk |
dc.language.iso | uk | en |
dc.publisher | Видавництво Європейського університету | en |
dc.rights | Attribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 United States | * |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/us/ | * |
dc.subject | система суспільних цінностей | uk |
dc.subject | стратегія | uk |
dc.subject | естетичне виховання | uk |
dc.title | Система суспільних цінностей і стратегія естетичного виховання молоді | en |
dc.type | dc.type.extendedAbstract | en |
Appears in Collections: | Bárány Béla |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Barany_B_Sistemo_suspilnih_cinnostej_2003.pdf | In М. І. Шкіль (відп. ред.): Молодь, освіта, наука, культура і національна саомосвідомість. Збірник матеріалів Всеукраїнської науково-практичної конференції, Київ, 22-23 квітня 2002 р. Том 1. Київ, Видавництво Європейського університету, 2002. с. 5-7. | 1.58 MB | Adobe PDF | View/Open |
This item is licensed under a Creative Commons License