Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.kmf.uz.ua/jspui/handle/123456789/1842
Назва: Позаурочна робота з української мови
Автори: Пліш Софія
Ключові слова: позаурочна робота;українська мова
Дата публікації: 2022
Видавництво: Кафедра філології
Вид документа: dc.type.master
Бібліографічний опис: Пліш Софія: Позаурочна робота з української мови. Кафедра філології, Берегово, 2022. 57 с.
Короткий огляд (реферат): Актуальність теми. Позакласна робота з української мови, як і з будь-якої іншої шкільної дисципліни, є невід'ємною частиною навчально-виховного процесу і являє собою «обов'язковий елемент нормально організованої роботи школи». Необхідність проведення позакласних освітніх занять постійно підкреслюється в педагогічній та методичній літературі. Позакласна робота розглядається як потужний додатковий засіб формування у школярів інтересу до предмета, як засіб розширення і поглиблення знань, отриманих дітьми на уроках, що є актуальністю даного дослідження. Теоретична база дослідження. Аналіз актуальних досліджень свідчить про те, що ґенеза проблеми організації позакласної роботи не є новою у вітчизняній педагогіці, а отже, відображена в численних наукових працях українських та російських дослідників різних періодів (В. Сухомлинський, А. Макаренко, Г. Передрій, Н. Ушаков, А. Текучов, М. Жежеря, Л. Григорян, К. Ушинський, А. Топоров, А. Гамалій, Г. Глухова, В. Кононенко, В. Мельничайко, О. Бєляєв, Ю. Азаров, Г. Суворова, В. Петров, В. Крутьєв, І. Вихованець, О. Потапенко, Г. Грибан, О. Кучерук, Г. Аркушин, А. Коваль, Л. Лисиченко, С. Караман, Л. Загребельна, М. Статкін, Є. Костяшкін, В. Лозова, Н. Буринська). Зарубіжні дослідники розглядали методичні аспекти в навчально-виховному процесі як позакласної, так і позаурочної діяльності учнів (Д. Брубекер, А. Валлон, О. Вільман, А. Дистерверг, Дж. Дьюї, Р. Єджвардт, А. Маслоу, Й. Песталоцці, М. Хайдегер, З. Хемус, С. Шуман та ін.). Питання про зміст і напрями позаурочної роботи в сучасній школі стали предметом розгляду в працях І. Беха, А. Капської, Б. Кобзаря, І. Мартинюк, Г. Пустовіта, П. Щербаня та ін. Окремі аспекти організації позакласної роботи в системі шкільної мовної освіти висвітлено у працях сучасних лінгводидактів А. Богуш, О. Горошкіної, О. Кучерук, С. Карамана, О. Караман, Н. Дикої, З. Бакум, М. Вашуленка, Г. Шелехової, А. Нікітіної, Н. Голуб, М. Жовтобрюха, Л. Мацько, М. Пентилюк, Р. Дружененко, О. Потапенка та ін.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.kmf.uz.ua:8080/jspui/handle/123456789/1842
metadata.dc.rights.uri: http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/us/
Розташовується у зібраннях:Ukrán Tanszéki Csoport

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
PlishSophia.pdfПліш Софія: Позаурочна робота з української мови. Кафедра філології, Берегово, 2022. 57 с.501.8 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Ліцензія на матеріал: Ліцензія Creative Commons Creative Commons