Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.kmf.uz.ua/jspui/handle/123456789/1842
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorПліш Софіяuk
dc.date.accessioned2022-09-08T09:39:57Z-
dc.date.available2022-09-08T09:39:57Z-
dc.date.issued2022-
dc.identifier.citationПліш Софія: Позаурочна робота з української мови. Кафедра філології, Берегово, 2022. 57 с.en
dc.identifier.urihttp://dspace.kmf.uz.ua:8080/jspui/handle/123456789/1842-
dc.description.abstractАктуальність теми. Позакласна робота з української мови, як і з будь-якої іншої шкільної дисципліни, є невід'ємною частиною навчально-виховного процесу і являє собою «обов'язковий елемент нормально організованої роботи школи». Необхідність проведення позакласних освітніх занять постійно підкреслюється в педагогічній та методичній літературі. Позакласна робота розглядається як потужний додатковий засіб формування у школярів інтересу до предмета, як засіб розширення і поглиблення знань, отриманих дітьми на уроках, що є актуальністю даного дослідження. Теоретична база дослідження. Аналіз актуальних досліджень свідчить про те, що ґенеза проблеми організації позакласної роботи не є новою у вітчизняній педагогіці, а отже, відображена в численних наукових працях українських та російських дослідників різних періодів (В. Сухомлинський, А. Макаренко, Г. Передрій, Н. Ушаков, А. Текучов, М. Жежеря, Л. Григорян, К. Ушинський, А. Топоров, А. Гамалій, Г. Глухова, В. Кононенко, В. Мельничайко, О. Бєляєв, Ю. Азаров, Г. Суворова, В. Петров, В. Крутьєв, І. Вихованець, О. Потапенко, Г. Грибан, О. Кучерук, Г. Аркушин, А. Коваль, Л. Лисиченко, С. Караман, Л. Загребельна, М. Статкін, Є. Костяшкін, В. Лозова, Н. Буринська). Зарубіжні дослідники розглядали методичні аспекти в навчально-виховному процесі як позакласної, так і позаурочної діяльності учнів (Д. Брубекер, А. Валлон, О. Вільман, А. Дистерверг, Дж. Дьюї, Р. Єджвардт, А. Маслоу, Й. Песталоцці, М. Хайдегер, З. Хемус, С. Шуман та ін.). Питання про зміст і напрями позаурочної роботи в сучасній школі стали предметом розгляду в працях І. Беха, А. Капської, Б. Кобзаря, І. Мартинюк, Г. Пустовіта, П. Щербаня та ін. Окремі аспекти організації позакласної роботи в системі шкільної мовної освіти висвітлено у працях сучасних лінгводидактів А. Богуш, О. Горошкіної, О. Кучерук, С. Карамана, О. Караман, Н. Дикої, З. Бакум, М. Вашуленка, Г. Шелехової, А. Нікітіної, Н. Голуб, М. Жовтобрюха, Л. Мацько, М. Пентилюк, Р. Дружененко, О. Потапенка та ін.uk
dc.language.isouken
dc.publisherКафедра філологіїen
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 United States*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/us/*
dc.subjectпозаурочна роботаuk
dc.subjectукраїнська моваuk
dc.titleПозаурочна робота з української мовиen
dc.typedc.type.masteren
Appears in Collections:Ukrán Tanszéki Csoport

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
PlishSophia.pdfПліш Софія: Позаурочна робота з української мови. Кафедра філології, Берегово, 2022. 57 с.501.8 kBAdobe PDFView/Open


This item is licensed under a Creative Commons License Creative Commons