Ezzel az azonosítóval hivatkozhat erre a dokumentumra forrásmegjelölésben vagy hiperhivatkozás esetén:
https://dspace.kmf.uz.ua/jspui/handle/123456789/1883
Cím: | Образ «нової» жінки в ранній прозі Ольги Кобилянської |
Szerző(k): | Ковач Єва-Евелін |
Kulcsszavak: | проза;Ольга Кобилянська |
Kiadás dátuma: | 2021 |
Kiadó: | Кафедра філології |
Típus: | dc.type.bachelor |
Hivatkozás: | Ковач Єва-Евелін: Образ «нової» жінки в ранній прозі Ольги Кобилянської. Кафедра філології. Берегово, 2021. 53 c. |
Absztrakt: | Ольга Кобилянська сформувалася як митець у дев’яностих роках ХІХ століття, коли література зазнавала кардинальних змін. Її погляди зовсім не відповідали тому баченню, що, головним чином, спиралася на народницьку традицію й орієнтувалась на твори П.Куліша, Г.Квітки-Основ’яненка, Марка Вовчка. Помітний вплив на формування світогляду письменниці мала філософія Ф.Ніцше. Як слушно зазначала К.Семенюк, «вплив західноєвропейської літератури, різної за напрямками і змістом, призвів до того, що художня практика О. Кобилянської – самобутнє явище в українській літературі – розвивалася в неоромантичному, символічному, та імпресіоністичному напрямах. Кожен із цих напрямків має свою специфіку та ґенезу, що не заперечує їх взаємодію і взаємопереходи. Саме в межах модернізму як єдності різних напрямків письменниця реалізує своє завдання – показати гармонію, рух до самовдосконалення, довершеності людини, творячи свій поетичний світ на засадах єдності добра та краси, які є стержнем її художньої спадщини»1 . Ще однією рисою неоромантичних творів О. Кобилянської є поєднання живопису, музики в літературі. Письменниця вбачала між родами мистецтв реальні зв’язки, які дозволяють переводити враження від одного виду мистецтва на мову іншого («Valse melancolique», «Людина»)»2 . За Ольгою Кобилянською вже з перших її творів закріпилася слава модерністки, тож саме цей період життя і творчості визначної белетристки викликав чималу увагу критиків і літературознавців. Їй присвячувалися статті А. Кримський, О.Маковей, Леся Українка, І. Франко, Г. Хоткевич та інші. У ХХ столітті творчість письменниці досліджувалася в працях М. Комишанченка, О. Бабишкіна, Ю.Мулика-Луцика, Л.Луціва, Н.Томашука, М.Лещенко, Е. Панчука, В. Вознюка, Ф. Погребенника та ін. |
URI: | http://dspace.kmf.uz.ua:8080/jspui/handle/123456789/1883 |
metadata.dc.rights.uri: | http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/us/ |
Ebben a gyűjteményben: | Ukrán Tanszéki Csoport |
Fájlok a dokumentumban:
Fájl | Leírás | Méret | Formátum | |
---|---|---|---|---|
Kovacs_E_E_Obraz_novoi_zhinky_v_rannii_prozi_Olhy_Kobylianskoi_2021.pdf | Ковач Єва-Евелін: Образ «нової» жінки в ранній прозі Ольги Кобилянської. Кафедра філології. Берегово, 2021. 53 c. | 505.27 kB | Adobe PDF | Megtekintés/Megnyitás |
This item is licensed under a Creative Commons License