Please use this identifier to cite or link to this item:
https://dspace.kmf.uz.ua/jspui/handle/123456789/1883
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Ковач Єва-Евелін | uk |
dc.date.accessioned | 2022-09-27T09:25:55Z | - |
dc.date.available | 2022-09-27T09:25:55Z | - |
dc.date.issued | 2021 | - |
dc.identifier.citation | Ковач Єва-Евелін: Образ «нової» жінки в ранній прозі Ольги Кобилянської. Кафедра філології. Берегово, 2021. 53 c. | en |
dc.identifier.uri | http://dspace.kmf.uz.ua:8080/jspui/handle/123456789/1883 | - |
dc.description.abstract | Ольга Кобилянська сформувалася як митець у дев’яностих роках ХІХ століття, коли література зазнавала кардинальних змін. Її погляди зовсім не відповідали тому баченню, що, головним чином, спиралася на народницьку традицію й орієнтувалась на твори П.Куліша, Г.Квітки-Основ’яненка, Марка Вовчка. Помітний вплив на формування світогляду письменниці мала філософія Ф.Ніцше. Як слушно зазначала К.Семенюк, «вплив західноєвропейської літератури, різної за напрямками і змістом, призвів до того, що художня практика О. Кобилянської – самобутнє явище в українській літературі – розвивалася в неоромантичному, символічному, та імпресіоністичному напрямах. Кожен із цих напрямків має свою специфіку та ґенезу, що не заперечує їх взаємодію і взаємопереходи. Саме в межах модернізму як єдності різних напрямків письменниця реалізує своє завдання – показати гармонію, рух до самовдосконалення, довершеності людини, творячи свій поетичний світ на засадах єдності добра та краси, які є стержнем її художньої спадщини»1 . Ще однією рисою неоромантичних творів О. Кобилянської є поєднання живопису, музики в літературі. Письменниця вбачала між родами мистецтв реальні зв’язки, які дозволяють переводити враження від одного виду мистецтва на мову іншого («Valse melancolique», «Людина»)»2 . За Ольгою Кобилянською вже з перших її творів закріпилася слава модерністки, тож саме цей період життя і творчості визначної белетристки викликав чималу увагу критиків і літературознавців. Їй присвячувалися статті А. Кримський, О.Маковей, Леся Українка, І. Франко, Г. Хоткевич та інші. У ХХ столітті творчість письменниці досліджувалася в працях М. Комишанченка, О. Бабишкіна, Ю.Мулика-Луцика, Л.Луціва, Н.Томашука, М.Лещенко, Е. Панчука, В. Вознюка, Ф. Погребенника та ін. | uk |
dc.language.iso | uk | en |
dc.publisher | Кафедра філології | en |
dc.rights | Attribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 United States | * |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/us/ | * |
dc.subject | проза | uk |
dc.subject | Ольга Кобилянська | uk |
dc.title | Образ «нової» жінки в ранній прозі Ольги Кобилянської | en |
dc.type | dc.type.bachelor | en |
Appears in Collections: | Ukrán Tanszéki Csoport |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Kovacs_E_E_Obraz_novoi_zhinky_v_rannii_prozi_Olhy_Kobylianskoi_2021.pdf | Ковач Єва-Евелін: Образ «нової» жінки в ранній прозі Ольги Кобилянської. Кафедра філології. Берегово, 2021. 53 c. | 505.27 kB | Adobe PDF | View/Open |
This item is licensed under a Creative Commons License