Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.kmf.uz.ua/jspui/handle/123456789/1885
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorТовт Діанаuk
dc.date.accessioned2022-09-27T13:46:06Z-
dc.date.available2022-09-27T13:46:06Z-
dc.date.issued2021-
dc.identifier.citationТовт Діана: Порівняльне вивчення літератури в старших класах (практичний аспект). Кафедра філології, Берегово, 2021. 65 c.en
dc.identifier.urihttp://dspace.kmf.uz.ua:8080/jspui/handle/123456789/1885-
dc.description.abstractСучасне суспільство в умовах глобалізації вимагає від нинішньої школи формування особистості, яка насамперед усвідомлює свою належність до рідного народу, сучасної європейської цивілізації, світу та орієнтується в реальному й майбутньому культурному розвитку соціуму. Україна як полінаціональна, поліконфесійна, полімовна, полікультурна держава забезпечує поліетнічний характер українського суспільства на основі проголошення рівноправного співіснування людей незалежно від їх раси, мови, релігійних та інших переконань; створення умов для вільного розвитку національно-культурного життя української нації загалом та всіх етнічних спільнот, які проживають в Україні; підтримання атмосфери взаєморозуміння та педагогічних зусиль на виховання в юного покоління патріотизму, толерантного, шанобливого ставлення до культур різних етноспільнот, формування культури міжетнічного та міжособистісного спілкування; запобігання та протидії міжетнічній ворожнечі. Зазначені пріоритети українського демократичного поліетнічного суспільства є визначальними в полікультурній освіті. Тому актуальності набуває питання не просто культури учнів, а полікультурної компетентності як однієї з ключових життєвих компетентностей, що згідно із «Критеріями оцінювання навчальних досягнень учнів у системі середньої загальної освіти» [22] полягає, по-перше, в оволодінні школярами досягненнями культури малої і великої батьківщини, світу, по-друге, у розумінні та повазі до людей інших національностей, релігій, уподобань і соціального становища. Література як навчальний предмет займає одне з найважливіших місць у системі шкільної освіти. Адже саме цей навчальний предмет формує кругозір учнів, розвиває їхнє ставлення до соціуму, в якому вони проживають, виховує бажання патріотизму та бажання до читання та власного розвитку. Література формує не тільки цілісну сучасну особистість, але й допомагає розібратися у багатьох питаннях, які цікавлять нинішню молодь. Без сумніву, саме в книгах, між рядками можна віднайти істину. Це і є роботою сучасного вчителя – навчити учнів шукати правду там де, на перший погляд, її немає.uk
dc.language.isouken
dc.publisherКафедра філологіїen
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 United States*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/us/*
dc.subjectпрактичний аспектuk
dc.subjectлітератураuk
dc.titleПорівняльне вивчення літератури в старших класах (практичний аспект)en
dc.typedc.type.masteren
Розташовується у зібраннях:Ukrán Tanszéki Csoport

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Toth_D_Porivnialne_vyvchennia_literatury_v_starshykh_klasakh_praktychnyi_aspekt_2021.pdfТовт Діана: Порівняльне вивчення літератури в старших класах (практичний аспект). Кафедра філології, Берегово, 2021. 65 c.703.04 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Ліцензія на матеріал: Ліцензія Creative Commons Creative Commons