Please use this identifier to cite or link to this item:
https://dspace.kmf.uz.ua/jspui/handle/123456789/1886
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Молнар Андрея | uk |
dc.date.accessioned | 2022-09-29T05:58:02Z | - |
dc.date.available | 2022-09-29T05:58:02Z | - |
dc.date.issued | 2021 | - |
dc.identifier.citation | Молнар Андрея: Традиції, звичаї українського народу в системі підготовки майбутнього викладача до навчально-виховного процесу у сучасному ВНЗ. Кафедра філології, Берегово, 2021. 84 с. | en |
dc.identifier.uri | http://dspace.kmf.uz.ua:8080/jspui/handle/123456789/1886 | - |
dc.description.abstract | Постановка проблеми. Протягом багатьох віків український народ створював традиції, які притаманні тільки українському народу. І упродовж віків ці звичаї, обряди й традиції передавалися із покоління до покоління та допомагали виховувати вмілих господарів, справжніх патріотів свого краю й рідної землі, морально зрілих і фізично досконалих громадян. Така народна педагогіка – це невід’ємне джерело українських традицій, водночас виступає і усною традиційною фольклорною материнською школою, яка покликана формувати духовні цінності у людини. Проблема зв’язку традицій і інновацій у підготовці сучасного педагога є і залишається надалі серед найактуальніших на сучасному етапі розвитку суспільства. Високі вимоги до особистості майбутнього педагога об’єктивно відображають психологічну сутність його діяльності як інтегральної і соціально значущої у суспільстві. У професійній педагогічній освіті взаємозв’язок, взаємозумовленість процесів та рівня розвитку суспільства та особистості майбутнього вчителя вимагають глибокого осмислення шляхів і умов наближення сучасних освітньо-виховних систем до народних витоків, до високого професійного використання надбань народної педагогіки у повсякденній роботі школи. Сучасний вчитель повинен виступати свідомим суб’єктом освітнього процесу і активним діячем науково-технічного і соціального прогресу. Особливо вирішального значення ці положення набувають в умовах швидких змін в сучасному українському суспільстві. | uk |
dc.language.iso | uk | en |
dc.publisher | Кафедра філології | en |
dc.rights | Attribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 United States | * |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/us/ | * |
dc.subject | традиції | uk |
dc.subject | звичаї | uk |
dc.title | Традиції, звичаї українського народу в системі підготовки майбутнього викладача до навчально-виховного процесу у сучасному ВНЗ | en |
dc.type | dc.type.master | en |
Appears in Collections: | Ukrán Tanszéki Csoport |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Molnar_A_Tradytsii_zvychai_ukrainskoho_narodu_v_systemi_pidhotovky_maibutnoho_2021.pdf | Молнар Андрея: Традиції, звичаї українського народу в системі підготовки майбутнього викладача до навчально-виховного процесу у сучасному ВНЗ. Кафедра філології, Берегово, 2021. 84 с. | 1.03 MB | Adobe PDF | View/Open |
This item is licensed under a Creative Commons License