Please use this identifier to cite or link to this item:
https://dspace.kmf.uz.ua/jspui/handle/123456789/1900
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Андрея Певсе | uk |
dc.contributor.author | Andreya Pevse | en |
dc.contributor.author | Pősze Andrea | hu |
dc.date.accessioned | 2022-10-03T11:00:43Z | - |
dc.date.available | 2022-10-03T11:00:43Z | - |
dc.date.issued | 2018 | - |
dc.identifier.citation | In Ludwig Siebenberg (ed.): 3rd International Scientific Conference Science progress in European countries: new concepts and modern solutions. Conference papers. Stuttgart, ORT Publishing, 2018. pp. 73-77. | en |
dc.identifier.isbn | 978-3-944375-22-9 | - |
dc.identifier.uri | http://dspace.kmf.uz.ua:8080/jspui/handle/123456789/1900 | - |
dc.description.abstract | Резюме. Вчити українську мову нелегко, особливо для тих, хто не володіє іншою слов'янською мовою. Нарешті визнано, що українську мову не можуть вивчати за однаковою методикою учні-українці та учні шкіл національних меншин. Недоцільно ставити єдині вимоги до учнів шкіл з українською мовою навчання та мовою національних меншин. | uk |
dc.language.iso | uk | en |
dc.publisher | ORT Publishing | en |
dc.rights | Attribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 United States | * |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/us/ | * |
dc.subject | педагогіка | uk |
dc.subject | вивчення української мови | uk |
dc.subject | Закарпаття | uk |
dc.title | Специфіка та проблематика вивчення української мови угорськомовним населенням на Закарпатті | en |
dc.type | dc.type.extendedAbstract | en |
Appears in Collections: | Pősze Andrea |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Posze_A_Spetsyfika_ta_problematyka_vyvchennia_ukrainskoi_movy_uhorskomovnym_2018.pdf | In Ludwig Siebenberg (ed.): 3rd International Scientific Conference Science progress in European countries: new concepts and modern solutions. Conference papers. Stuttgart, ORT Publishing, 2018. pp. 73-77. | 248.34 kB | Adobe PDF | View/Open |
This item is licensed under a Creative Commons License