Ezzel az azonosítóval hivatkozhat erre a dokumentumra forrásmegjelölésben vagy hiperhivatkozás esetén:
https://dspace.kmf.uz.ua/jspui/handle/123456789/1915
Cím: | Аспекти формування інтелектуальної компетентності майбутніх фахівців у галузі природничих наук у епоху інформаційних технологій |
Egyéb cím: | Aspects of intellectual competence forming of future specialists in the field of natural sciences in the era of information technologies |
Szerző(k): | Месарош Лівіа Livia Mesarosh Mészáros Lívia |
Kulcsszavak: | intellectual competence;competence approach;education;інтелектуальна компетентність;компетентнісний підхід;освіта |
Kiadás dátuma: | 2022 |
Kiadó: | Ужгородський національний університет |
Típus: | dc.type.article |
Hivatkozás: | Месарош Лівіа: Аспекти формування інтелектуальної компетентності майбутніх фахівців у галузі природничих наук у епоху інформаційних технологій. In Науковий вісник Ужгородського університету. Серія: «Педагогіка. Соціальна робота». Збірник наукових праць. 2022. Випуск 2(51). с. 89-93. |
Sorozat neve/Száma.: | Серія: «Педагогіка. Соціальна робота»;Випуск 2(51) |
Absztrakt: | Резюме. Актуальність дослідження полягає у визначенні ролі інформаційних технологій у формуванні
інтелектуальної компетентності майбутніх фахівців/ студентів у галузі природничих наук. Широке коло запи- тань про формування інтелектуальної компетентності майбутніх фахівців у галузі природничих наук у епоху
інформаційних технологій досить актуальне по-перше, цього вимагає бурхливий розвиток інформаційних
технологій в яких працюватимуть майбутні фахівці у галузі природничих наук; по-друге, прослідковується
залежність між високим рівнем розвитку інтелектуальної компетенції та вмінням ефективно вирішувати про- блеми різного рівня складності, готовністю вирішувати професійні завдання; по-третє, перед викладачами ви- щої школи постало нове завдання, методами дистанційного навчання, використовуючи новітні інформаційні
технології забезпечити високий рівень розвитку компетентностей підростаючого покоління. Метою даного
дослідження є розкрити сутність поняття «інтелектуальна компетентність», дослідити формування інтелекту- альної компетентності студентів природничого профілю у епоху інформаційних технологій, виявити аспекти
застосування інформаційних технологій у процесі розвитку інтелектуальної компетентності. Для досягнення
мети були використані такі методи дослідження: теоретичні – теоретичний аналіз та узагальнення ідей в
науковiй літературі з проблеми дослідження; емпіричні – спостереження, аналіз розвитку інтелектуальної
компетентності у вищій школі у фахівців галузі природничих наук. Встановлено, що використання інформа ційних технологій у сучасному освітньому просторі дозволяє саморозвиватися, вдосконалювати рівень знань,
проте залишається ряд методичних запитань стосовно того, чи достатньо цього для ефективного формування
інтелектуальної компетенції сучасних студентів, майбутніх фахівців у галузі природничих наук. Abstract. The relevance of the research lies in determining the role of information technologies in the development of intellectual competence of future specialists/students in the field of natural sciences. A wide range of questions about the forming of intellectual competence of future specialists in the field of natural sciences in the era of information technologies is quite relevant, firstly, this is required by the rapid development of information technologies in which future specialists in the field of natural sciences will work; secondly, the dependence between a high level of development of intellectual competence and the ability to effectively solve problems of various levels of complexity, readiness to solve professional tasks is traced; thirdly, higher school teachers faced a new task, using distance learning methods, using the latest information technologies to ensure a high level of competence development of the younger generation. The aim of the research is to reveal the essence of the concept of «intellectual competence» and the formation of intellectual competence of natural science students in the era of information technologies, to identify aspects of the application of information technologies in the process of developing intellectual competence. The scientific methods of analysis, synthesis, observation, description and comparison were apllied to study the specifics of the development of intellectual competence of future specialists in the field of natural sciences. It has been established that the use of information technologies in the modern educational space allows for self-development and improvement of the level of knowledge, but a number of methodological questions remain as to whether this is sufficient for the effective formation of the intellectual competence of modern students, future specialists in the field of natural sciences. |
URI: | http://dspace.kmf.uz.ua:8080/jspui/handle/123456789/1915 |
ISSN: | 2524-0609 |
metadata.dc.rights.uri: | http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/us/ |
Ebben a gyűjteményben: | Mészáros Lívia |
Fájlok a dokumentumban:
Fájl | Leírás | Méret | Formátum | |
---|---|---|---|---|
Meszaros_L_Aspekty_formuvannia_intelektualnoi_kompetentnosti_maibutnikh_fakhivtsiv_2022.pdf | Месарош Лівіа: Аспекти формування інтелектуальної компетентності майбутніх фахівців у галузі природничих наук у епоху інформаційних технологій. In Науковий вісник Ужгородського університету. Серія: «Педагогіка. Соціальна робота». Збірник наукових праць. 2022. Випуск 2(51). с. 89-93. | 470 kB | Adobe PDF | Megtekintés/Megnyitás |
This item is licensed under a Creative Commons License