Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://dspace.kmf.uz.ua/jspui/handle/123456789/1959
Назва: | A genetika oktatásának módszertani sajátosságai az iskolában |
Інші назви: | Methodological Peculiarities of the Education in Genetics in School Методичні особливості навчання генетики в школі |
Автори: | Ablonci Annamária Облонці Аннамарія Nagy Béla Надь Бейла Nagy Bela |
Ключові слова: | genetikaoktatás az iskolában;kérdőíves felmérés |
Дата публікації: | 2021 |
Видавництво: | II. Rákóczi Ferenc Kárpátaljai Magyar Főiskola |
Вид документа: | dc.type.researchStudy |
Бібліографічний опис: | In Limes: a II. Rákóczi Ferenc Kárpátaljai Magyar Főiskola tudományos évkönyve. 2021. VIII. évfolyam. pp. 165-182. |
Серія/номер: | A II. Rákóczi Ferenc Kárpátaljai Magyar Főiskola tudományos évkönyve;VIII. évfolyam |
Короткий огляд (реферат): | Az Öröklődés és változékonyság témakör az iskolai
biológiaprogram egyik legnehezebb fejezete. A tanulóknak sok
új fogalommal, kifejezéssel kell
megismerkedniük, meg kell érteniük az allélok és tulajdonságok rekombinációjának alapjait,
a változékonyság okait. Kutatásunk során vizsgáltuk, hogyan viszonyulnak a diákok a genetikához, mely témák tanulása jelent
számukra komolyabb gondot,
milyen módszereket alkalmaznak
a tanárok az oktatás során, illetve
milyen módon lehetne megkönnyíteni e témakör alaposabb elsajátítását az iskolában. Резюме. Розділ «Спадковість і мінливість» ϵ одним з найважчих розділів шкільноï програми з бïологïі. Учні повинні освоïти богато нових понять, термінів, зрозуміти основи рекомбінаціï алель та ознак, причини минливості. Метою наших досліджень було вивчити відношення учнів до генетики, які теми вони вважають найбільш проблематичним, які методи застосовують вчителі, та можливі шляхи покращення методики викладання даноï дисципліни в школі. Abstract. The “Inheritance and variability” topic is one of the most difficult chapters of the school’s biology programme. The students are expected to become acquainted with many new concepts and terms, and to grasp the basics of the alleles, the basic characteristics of their recombination, as well as the reasons for their variety. In our research we analysed how students relate to genetics, which topics present more serious learning difficulties, which methods the teachers apply during instruction, and, last but not least, in what way the process of the acquisition of this topic could be made easier. |
Опис: | https://kmf.uz.ua/wp-content/uploads/2022/04/limes-2021-issue-viii_2021-12-30.pdf https://opac3.brff.monguz.hu:443/hu/record/-/record/bibBRF00009320 |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.kmf.uz.ua:8080/jspui/handle/123456789/1959 |
ISSN: | 2411-4081 |
metadata.dc.rights.uri: | http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/us/ |
Розташовується у зібраннях: | Limes Nagy Béla |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Ablonci_A_Nagy_B_A_genetika_oktatasanak_modszertani_sajatossagai_2021.pdf | In Limes: a II. Rákóczi Ferenc Kárpátaljai Magyar Főiskola tudományos évkönyve. 2021. VIII. évfolyam. pp. 165-182. | 908.76 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Ліцензія на матеріал: Ліцензія Creative Commons