Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://dspace.kmf.uz.ua/jspui/handle/123456789/1960
Назва: | Egy duális kutatás eredményei, avagy hogyan befolyásolja a duális képzés a hallgatók eredményeit, kompetenciáit |
Інші назви: | A Dual Research Results or How Dual Training Influences Students’ Results, Competences Результати одного дуального дослідження, або як впливає дуальна освіта на результати й компетенції студентів |
Автори: | Barabásné Kárpáti Dóra Makszim Györgyné Nagy Tímea Дора Барабашне Карпаті Максим Дьердьне Надь Т. |
Ключові слова: | duális képzés;kompetencia;kérdőíves kutatás;gazdálkodási és menedzsment alapszak;szakmai gyakorlat |
Дата публікації: | 2021 |
Видавництво: | II. Rákóczi Ferenc Kárpátaljai Magyar Főiskola |
Вид документа: | dc.type.researchStudy |
Бібліографічний опис: | In Limes: a II. Rákóczi Ferenc Kárpátaljai Magyar Főiskola tudományos évkönyve. 2021. VIII. évfolyam. pp. 183-200. |
Серія/номер: | A II. Rákóczi Ferenc Kárpátaljai Magyar Főiskola tudományos évkönyve;VIII. évfolyam |
Короткий огляд (реферат): | Jelen tanulmány a duális képzés felsőoktatást érintő
hatásait vizsgálja a Nyíregyházi
Egyetem első, 2020-ban végzett
közgazdász évfolyamának példáján keresztül. A kutatás célja
kérdőíves felmérés segítségével
összehasonlítani a hagyományos
és a duális képzésben végzett
gazdálkodási és menedzsment
szakos hallgatók teljesítményét,
képzésről formált véleményét,
felsőoktatásban fejlődő kompetenciáit. A téma aktualitását indokolja, hogy 2020 januárjában
végzett az első duális képzésben
részt vevő közgazdász évfolyam, így először nyílt lehetőség
a duális képzés tapasztalatainak
visszacsatolására. A kérdőíves
kutatás rávilágított arra, hogy
a duális képzésben részt vevő
hallgatók átlagos tanulmányi
teljesítménye jobb, mint a hagyományos képzésben résztvevőké. A képzés során fejlődő
kompetenciák közül a duális
hallgatók esetén a szakmai tudás mellett kiemelkedőnek tekinthető a felelősség, önállóság
és a gazdálkodási képesség is
hagyományos képzésben részt
vevő társaikhoz képest. Abstract. This study examines the effects of dual training on higher education through the example of the first year of economics graduates from the University of Nyíregyháza in 2020. The aim of the research is to compare the performance of students majoring in business and management in traditional and dual education, their opinions on training, and their competencies developing in higher education with the help of a survey research. The topicality of the topic is justified by the fact that the first year of economics participating in dual training was completed in January 2020, so for the first time there was an opportunity to feedback on the experience of dual training. The survey research revealed that the average academic performance of students in dual training is better than that of students in traditional training. Among the competencies developed during the training of dual students, in addition to professional knowledge, outstanding responsibility, independence and management skills can be mentioned, compared to their peers participating in traditional training. Резюме. У цьому дослідженні вивчається вплив дуального навчання на вищу освіту на прикладі першого курсу економічного факультету, закінченим в Університеті у Ніредьгазі у 2020 році. Метою дослідження є порівняння результатів роботи студентів, які спеціалізуються на економіці та менеджменті в традиційному та дуальному навчанні, їх думок щодо навчання та їх компетенцій у вищій освіті за допомогою опитування. Актуальність теми виправдовується тим, що це перший факультет економіки, який бере участь у дуальному навчанні, який був закінчений у січні 2020 року, тож вперше з’явилася можливість надати відгук про досвід дуального навчання. Дослідження анкет показали, що середня академічна успішність студентів у дуальному навчанні краща, ніж у студентів на традиційному навчанні. Серед компетенцій, що розвиваються під час навчання, у випадку дуальних студентів, крім професійних знань, можна помітити відповідальність, незалежність та управлінські навички також можна вважати для них видатними, порівняно з їхніми однолітками, які беруть участь у традиційному навчанні. |
Опис: | https://kmf.uz.ua/wp-content/uploads/2022/04/limes-2021-issue-viii_2021-12-30.pdf https://opac3.brff.monguz.hu:443/hu/record/-/record/bibBRF00009320 |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.kmf.uz.ua:8080/jspui/handle/123456789/1960 |
ISSN: | 2411-4081 |
metadata.dc.rights.uri: | http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/us/ |
Розташовується у зібраннях: | Limes |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Barabasne_Karpati_D_Egy_dualis_kutatas_eredmenyei_2021.pdf | In Limes: a II. Rákóczi Ferenc Kárpátaljai Magyar Főiskola tudományos évkönyve. 2021. VIII. évfolyam. pp.183-200. | 650.8 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Ліцензія на матеріал: Ліцензія Creative Commons