Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://dspace.kmf.uz.ua/jspui/handle/123456789/1961
Назва: | A távoktatás tapasztalatai egy kérdőíves felmérés tükrében |
Інші назви: | Experiences of Distance Learning in the Light of a Questionnaire Survey Досвід організації дистанційного навчання на основі анкетного опитування |
Автори: | Huszti Ilona Густі Ілона Fábián Márta Фабіян Марта Lechner Ilona Лехнер Ілона Ilona Lekhner Bárány Erzsébet Барань Єлизавета Baran Ielyzaveta |
Ключові слова: | távoktatás;Rákóczi-főiskola;nyelvtanulás;motiválás;számonkérés |
Дата публікації: | 2021 |
Видавництво: | II. Rákóczi Ferenc Kárpátaljai Magyar Főiskola |
Вид документа: | dc.type.researchStudy |
Бібліографічний опис: | In Limes: a II. Rákóczi Ferenc Kárpátaljai Magyar Főiskola tudományos évkönyve. 2021. VIII. évfolyam. pp. 201-218. |
Серія/номер: | A II. Rákóczi Ferenc Kárpátaljai Magyar Főiskola tudományos évkönyve;VIII. évfolyam |
Короткий огляд (реферат): | A 2020-as év kivételes évnek mondható, hiszen a
Covid-19 az egész világon elterjedt. Az új valóság az oktatási
szférát is teljesen megváltoztatta.
A hónapokig tartó ukrajnai karantén alatt 2020 tavaszán az oktatási
intézményeket be kellett zárni,
és minden alap-, közép- és felsőoktatási intézménynek át kellett
állnia a jelenléti oktatásról a távoktatásra. Annak érdekében, hogy
jobban megértsük a végbemenő
folyamatokat, és értékes betekintést nyerhessünk abba, hogy a felsőoktatási intézmények nyelvtanárai hogyan oldották meg azokat
a feladatokat, amelyekkel szembe
kellett nézniük és sikeresen teljesítettek-e, megalkottunk egy online kérdőívet az oktatók számára.
Az eredményekből kiderült, hogy
a legtöbb esetben az oktatók távoktatása teljesen új tapasztalati
terület volt, mivel a járvány előtt
még nem próbálkoztak ezzel.
Kutatásunk egyik legfontosabb
implikációja: rendkívül fontos az
oktatók továbbképzése az online
tanítással kapcsolatban. Резюме. Перехід на дистанційну форму навчання у березні 2020 року серед викладачів ВНЗ та вчителів шкіл викликав справжню фрустрацію. Водночас такі нововведення посприяли примусовому пришвидшенню розвитку навиків користування ПК та мережею Інтернет. Наша мета була дослідити, з якими труднощами довелося стикнутися учасникам навчального процесу в рамках дистанційного навчання, як їм вдалося пристосуватися до нової ситуації, які позитивні чи негативні явища вони відчули під час такого навчання. Проведене дослідження методом анкетного опитування покликане оцінити зміни, які відбулися в повсякденні викладачів-філологів Закарпатського угорського інституту імені Ференца Ракоці ІІ з професійного погляду. Вважаємо, що необхідно удосконалювати методику дистанційного навчання. Abstract. The year of 2020 can be considered an exceptional one as the disease, COVID-19, spread all over the world. The new reality has totally altered the sphere of education as well. During the months-long quarantine in Ukraine in spring 2020 educational institutions had to close and all primary, secondary and tertiary education had to transition from face-to-face learning to distance learning. This period was brief and fast, both for students and teachers. To better understand the undergoing processes and get valuable insights into how language teachers at a higher educational establishment managed to solve the tasks they had to face and complete successfully, we have created an online questionnaire for tutors to fill in. The results revealed that for most of the tutors distance teaching was a completely new area of experience as they had not tried doing it before the pandemic. A crucial pedagogical implication derives from THIS: it is of utmost importance to train tutors how to teach online. |
Опис: | https://kmf.uz.ua/wp-content/uploads/2022/04/limes-2021-issue-viii_2021-12-30.pdf https://opac3.brff.monguz.hu:443/hu/record/-/record/bibBRF00009320 |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.kmf.uz.ua:8080/jspui/handle/123456789/1961 |
ISSN: | 2411-4081 |
metadata.dc.rights.uri: | http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/us/ |
Розташовується у зібраннях: | Bárány Erzsébet Fábián Márta Huszti Ilona Lechner Ilona Limes |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Huszti_I_Fabian_M_A_tavoktatas_tapasztalatai_egy_kerdoives_felmeres_2021.pdf | In Limes: a II. Rákóczi Ferenc Kárpátaljai Magyar Főiskola tudományos évkönyve. 2021. VIII. évfolyam. pp. 201-218. | 575.86 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Ліцензія на матеріал: Ліцензія Creative Commons