Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://dspace.kmf.uz.ua/jspui/handle/123456789/1980
Назва: | Effective Practices for Meeting the Learning Needs of ‘Superdiverse’ Multi-language Learners in Early Childhood Classrooms |
Інші назви: | Hatékony osztálytermi gyakorlatok a „szuper-diverz” több nyelvet tanulók oktatási szükségleteinek összeegyeztetésére korai gyermekkorban Ефективні практики в класі – «супер-дайверс» для узгодження освітніх потреб осіб, що вивчають різні мови, у ранньому дитячому віці |
Автори: | Csillik Éva |
Ключові слова: | multilingual/multicultural learners;Early Childhood Classrooms;New York City;Superdiverse |
Дата публікації: | 2020 |
Видавництво: | II. Rákóczi Ferenc Kárpátaljai Magyar Főiskola-"RIK-U" Kft. |
Вид документа: | dc.type.researchStudy |
Бібліографічний опис: | In Limes: a II. Rákóczi Ferenc Kárpátaljai Magyar Főiskola tudományos évkönyve. 2020. VII. évfolyam, 1. kötet. pp. 219-245. |
Серія/номер: | A II. Rákóczi Ferenc Kárpátaljai Magyar Főiskola tudományos évkönyve;VII. évfolyam, 1. kötet |
Короткий огляд (реферат): | Abstract. The challenges of multilingual/multicultural education in our
contemporary world are innumerable;
therefore, there is an indispensable need
for further inquiries and future research
studies to propose in order to improve
the quality of education in ‘superdiverse’
classrooms around the world. Since this
field is still unexplored and in the need
for immediate improvement, the author
aims to widen one’s repertoire of effective teaching practices by sharing some
of the author’s experiences as an English as a New Language teacher in New
York City, in order to provide the best
education possible for multilingual/multicultural learners in ‘superdiverse’ early
childhood classrooms of today and in
the upcoming future. A mai világban a többnyelvű/multikulturális oktatás kihívásai szerteágazóak; ezért elengedhetetlen szükség van további vizsgálatokra és kutatási javaslatokra, amelyek elsősorban az oktatás minőségének javítását szolgálnák. Mivel ez a terület még korántsem teljesen feltárt, a szerző célja a hatékony tanítási gyakorlatok repertoárjának szélesítése, a szerzői tapasztalatok bemutatása, melyeket New Yorkban, angolnyelv-tanárként szerzett, hogy a többnyelvű/multikulturális tanulók számára elérhető legjobb oktatást tudjuk biztosítani. Резюме. Виклики багатомовної/мультикультурної освіти в нашому сучасному світі незліченні; тому існує необхідність подальших досліджень, щоб покращити якість освіти по всьому світу. Оскільки ця сфера все ще не досліджена і потребує негайного вдосконалення, автор прагне розширити свій репертуар ефективної практики викладання, поділившись досвідом автора як вчителя англійської мови як нової мови в Нью-Йорку. |
Опис: | https://kmf.uz.ua/wp-content/uploads/2021/10/limes-2020-issue-vii_volume-1.pdf https://opac3.brff.monguz.hu:443/hu/record/-/record/bibBRF00008905 |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.kmf.uz.ua:8080/jspui/handle/123456789/1980 |
ISSN: | 2411-4081 |
metadata.dc.rights.uri: | http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/us/ |
Розташовується у зібраннях: | Limes |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Csillik_E_Effective_Practices_for_Meeting_the_Learning_Needs_2020.pdf | In Limes: a II. Rákóczi Ferenc Kárpátaljai Magyar Főiskola tudományos évkönyve. 2020. VII. évfolyam, 1. kötet. pp. 219-245. | 662.23 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Ліцензія на матеріал: Ліцензія Creative Commons